Mulla on olllut tänään ihana pvä.:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies läksi aamusta lapsien kanssa sulkulaisiin. Minä jäin siivoomaanns. joulusiivousta. IHANAA siivota RAUHASSA oikein ajan kanssa!:) Matot kävin hangessa ja sauna pesty ja kaikki on nyt puhdasta ja raikasta. Pesukoneenkin täytin jo 3 kertaa:D
Takassa on tuli , kynttilät palaa ja valmistan juri ruokaa perheelle joka kohta palailee takasin. Levätä en ehtinyt, mutta tälläkertaa se ei haitannut yhtään. Illasta vielä koko poppoo saunaan ja miehen kanssa avataan kyllä punkkupullo lsten mentyä nukkuun. SEN olen ansainnu tänään!;)

jaa mäkun luulin, että se oli joku hienostunu murreilmaus, että matot kävin hangessa. Mäkin haluan tommoiset automaattimatot, jotka ite hankeen marssii... ;)

On hienoa että rakastat perhettäs tollain, mutta musta olis vielä hienompaa, jos ens jouluna kirjoitat tänne, että menit ite sukulaisiin ja mies jäi kotiin siivoomaan rauhassa. Ja että sittenkin illalla juhlitte hienoa päivää. Että siivoaisitte vuoronperään ja molemmat hallittis homman ja nauttis siitä.

Tai ehkei sun tartte olla se sankari joka edistää perheen tasa-arvoa rakentavalla tavalla, mutta jos edes joku täällä joskus kirjoittaisi jotain tommoistakin.

[QUOTE="mietteliäs";22698506]jaa mäkun luulin, että se oli joku hienostunu murreilmaus, että matot kävin hangessa. Mäkin haluan tommoiset automaattimatot, jotka ite hankeen marssii... ;)

On hienoa että rakastat perhettäs tollain, mutta musta olis vielä hienompaa, jos ens jouluna kirjoitat tänne, että menit ite sukulaisiin ja mies jäi kotiin siivoomaan rauhassa. Ja että sittenkin illalla juhlitte hienoa päivää. Että siivoaisitte vuoronperään ja molemmat hallittis homman ja nauttis siitä.

Tai ehkei sun tartte olla se sankari joka edistää perheen tasa-arvoa rakentavalla tavalla, mutta jos edes joku täällä joskus kirjoittaisi jotain tommoistakin.[/QUOTE]

joo noi automaattisoidut matot ois aika mäheet:D! Meillä siivotaan arkena ihan fifty-fifty miehen kans puoliks. Siksi nyt oli oikeesti ihanaa kun sain rauhassa siivota , eikä kotona kitissy 3 lasta "jaloissa"....

Yhteistyössä