H
"Haamu"
Vieras
Mun elämä muuttu eron myötä ja nyt en ole moneen kuukauteen syönyt hyvin,ite en juuri ruokaa tee ja jos teen se on tyyliin spagettia ja joku puolivalmis kastike,valmiseineksiä ja sellasia.Mitään kunnon ruokaa en tee,en jaksa eikä kiinnosta.Saan mä ruokaa sit sillon tällön jos käyn kotona tai jonkun tutun luona mut muuten aika huonosti.itteeni saan syyttää joo mut kun ei maistu ja en tosiaan jaksa vaivautua itelle tekee.Mut voiko tällänen heikko olo johtua pelkästä huonosta ruokavaliosta? Pää on useammin kipee,nukun huonommin kun ennen,ulkoilen enmmän kun ennen ja yleensä tyhjällä vatsalla.Aamuisin syön joko jugurtin tai yhden leivän tai otan matkalle banaanin.töissä syön sit puuroa,en joka aamu mut ehkä 3krt viikossa.
Silmänaluset mustemmat kuin ennen(aina ollu mut nyt enemmän),finnejä ja jotain paukuloita naamassa ja kaulassa mitä ei koskaan ennen ole ollut(paitsi finnejä teini-iässä).Olen laihtunut useamman kilon,en omista vaakaa mutta kaikki vaatteet jotka vielä keväällä oli jopa vähän tiukkoja niin nyt ne roikkuu mun päällä. Kalpeempi olen kuin ennen,olen kalpee muutenkin mut nyt enmmän ja sehän vasta hurjannäköstä on,kalpee naama ja tosi mustat silmänaluset!
Ja tuntuu et pyörryttää.
Mitä tässä voi tehdä?
Silmänaluset mustemmat kuin ennen(aina ollu mut nyt enemmän),finnejä ja jotain paukuloita naamassa ja kaulassa mitä ei koskaan ennen ole ollut(paitsi finnejä teini-iässä).Olen laihtunut useamman kilon,en omista vaakaa mutta kaikki vaatteet jotka vielä keväällä oli jopa vähän tiukkoja niin nyt ne roikkuu mun päällä. Kalpeempi olen kuin ennen,olen kalpee muutenkin mut nyt enmmän ja sehän vasta hurjannäköstä on,kalpee naama ja tosi mustat silmänaluset!
Ja tuntuu et pyörryttää.
Mitä tässä voi tehdä?