et taidan mennä ihan just maate |O Muksu isällään ja mä löhöön vuorotellen koneella ja telkalla |O
:'(
mä laitan sulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Eiks sä oo enää sen siwan miehen kanssa ?Vai yv sä tämän kyssärin haluat?
Sori sekotin sut tuohon nannannaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Löytykö kuppi![]()
:xmas:
Mä jo aattelinkin et oonko unissani palstailluAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Sori sekotin sut tuohon nannannaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Löytykö kuppi![]()
Teillä selkeesti liian samanlaiset nikit tällaiselle puolisokeelle![]()
Tiedätkö, mullakin menee itsellä sekasin ja aloin katsomaan etten mie nyt tätä aloitusta oo tehnytAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Sori sekotin sut tuohon nannannaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Löytykö kuppi![]()
Joo mä katoin kans yhtä ketjua et WTFAlkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Tiedätkö, mullakin menee itsellä sekasin ja aloin katsomaan etten mie nyt tätä aloitusta oo tehnytAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Sori sekotin sut tuohon nannannaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Löytykö kuppi![]()
Ja kuppi vieläki hukassa :headwall:
Huokaus ja helpotus etten ole ainoa sokeaAlkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Tiedätkö, mullakin menee itsellä sekasin ja aloin katsomaan etten mie nyt tätä aloitusta oo tehnytAlkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Sori sekotin sut tuohon nannannaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Löytykö kuppi![]()
Ja kuppi vieläki hukassa :headwall:
Jep. Voi vehje sanon mä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja samoin:Tylsää on ja täälläkään ei mitään
Piristä muaAlkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Nanna koittaa nyt piristyä
No kukas muuAlkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Minäkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä laitan sulle yv:täAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Eiks sä oo enää sen siwan miehen kanssa ?Vai yv sä tämän kyssärin haluat?
*muoks* jonain päivänäen saa lähetettyä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Minäkö?![]()
Pikasesti juu..mitään en ostanuAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Kävitkö NannisIhanuus siellä CojuCafessa silloin?
Yv:tä laitettuAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Nannaa yv toimii jes ja mese myös vihdoin
...mää oon saanut sen kässärin, et olet lapseton!?Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:et taidan mennä ihan just maate |O Muksu isällään ja mä löhöön vuorotellen koneella ja telkalla |O
Kaupallinen yhteistyö: Storytel