mulla on NÄLKÄ (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurjuuden kerjäläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kurjuuden kerjäläinen

Vieras
Pitkästä aikaa rehellinen nälkä :D tekis mieli mennä jotain pupsuttaan, mutta saattaisin sit sortua tän painonpudotuksen kanssa. Oon liian joko tai tyyppiä :( Mut hei, eihän aamuun ole enää kauaakaan :D Sit puuroa/kasvissosekeittoa tms :P

Mä just harkitsin syömisen ja pissalla käynnin välillä. Iltapalana olis ollut paahtoleipä, jonka päällä salaatinlehti, keitetyn kananmunan viipaleita, sitruunamarinoituja jokiravun pyrstöjä, kurkkua, tomaattia, sitruunaremouladekastiketta. Onneksi kushätä voitti :D

Meille ei ole onneksi yhtään jädeä tai muutakaan herkkua kotona. Saas nähdä tuleeko kaupassakäynneistä halvempia, jos/kun äiti ei syö herkkuja (eikä siten osta lapsillekkaan, ja varsinkin muka-lapsille -ostot vähenvät. Siis ne että ostan lapsille mut syönkin itse suurimman osan/kokonaan)

Mä en ole tainnut viimeiseen kahteenkymmeneen vuoteen ostaa karkkia, sipsejä, pullaa tai muitakaan leivonnaisia kotiin muutoin kuin synttäreinä. Mun turmioni on juustot, oliivit ja punaviini B)

Keittis, tuo kyllä kuulostaa houkuttelevalta. Mut mä taidan tehdä aamulla vasta sosekeittoa, kasvispussillinen veteen + suolaa + mausteita ja sit sauvasekoittimella sekaisin. Oli ihan yllättävän hyvää, mikskähän joten ihmettelen miks mä en ennen oo syönyt juurikaan kasviksia (paitsi odotusaikana, kohonneiden sokereiden takia)

Alkuperäinen kirjoittaja Kurjuuden kerjäläinen:
Keittis, tuo kyllä kuulostaa houkuttelevalta. Mut mä taidan tehdä aamulla vasta sosekeittoa, kasvispussillinen veteen + suolaa + mausteita ja sit sauvasekoittimella sekaisin. Oli ihan yllättävän hyvää, mikskähän joten ihmettelen miks mä en ennen oo syönyt juurikaan kasviksia (paitsi odotusaikana, kohonneiden sokereiden takia)
Mun on oikeasti pakko alkaa laihduttamaan. Ei ole eka eikä varmaan vikakaan kerta kun tajuan sen siitä, että alan tarvita jo ilman flunssaa ja ilman rasitusta astmalääkkeitä. Eväät on pakkko ruveta tekeen töihin mukaan, koska ravintolaruualla on iha turha koittaa itteään laihduttaa. En vaan iltasin yleensä ehdi/jaksa ruveta seuraavan päivän lounasta laittamaan, joten ens viikendinä teen pakkaseen valmiiksi sosekeittoja, jotka saa sitten ihan vapaasti mun töpäydälläni sulaa ja ryystän sopan sitten lounaakis.

Mulla tarkistetaan sokerit ja astmatutkimukset alkaneet, joten samassa veneessä keikutaan, tosin mun bmi oli 44.4 ku aloitin muutama pv sitten ottaan itseäni niskasta kiinni syömisen suhteen. Nyt -1.6kg/3pv, nesteitä suurin osa varmaankin

Kuumimmat

Yhteistyössä