Mulla on melkosen jäärä lapsi täällä hoidossa!

ikää on jo 11 mutta voi luoja voi olla vaikeeta |O
Lettuja aloin tekemään niin eikö tämä alota semmosen yök yök hokemisen kun tein maitojauheesta taikinan. No sitten herra on ilman jos ei kelpaa, ja niin näkyy olevankin. Ruoka ei kelpaa, hän ei tykkää jauhelihasta missä on tomaattimurskaa. Eipä tuo näytä tykkäävän mistään muustakaan :kieh:

Nyt sitten katellaan myrtsiä naamaa täällä ja kuuluu toisessa huoneessa kiroilevan. Ai että kun mukavaa. :headwall:
Kaikki on tylsää, mikään ei ole hyvin jne.

Sekös sai pultit kun sanoin että olet minun vastuulla nyt niin sillon täällä toimitaan niin kun minä sanon.

Ja aika hyvin nuo omat muskut ottaa mallia tuosta
|O

Soittelin tossa hänen vanhemmilleen että on meillä aika hiton pitkät, ja hermoo kiristävät 2 päivää vielä jos tää meno on tätä luokkaa koko ajan. Sano ne soittelevan pojalleen mutta vähän luulen että ei paljoo asiaa auta.

HelloShitty
ai niin ja siihen ruoka-juttuun piti vaan sanoa että jos ei kelpaa niin olkoon ilman. mutta turha tulla viereen yökkäilemään.

ei taida vanhemmat opettaa lapselle tapoja. :whistle: |O

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ootko se sama joka kertoi et vanhemmat vaan tuo lapset oven taakse ja jättää lapset yöks hoitoon kysymättä mitään? sori jos muistan väärin. :ashamed:
Nää on pienempiä ketkä täällä on paljon ollu, ja heidän vanhemmat ei paljoo ole kyselly. Tämä 11v. on ihan sovitusti että ei siinä mitään.

Peuhu
Meillä kans käy hyvin nirso poika välillä kylässä ja pojan kanssa leikkimässä. En ala tekemään hänelle erikseen ruokaa ja olen hänelle sanonut että jos ei pidä ruoasta ,ei tarvitse syödä mutta muutakaan ei ole tarjolla. Käy meillä edelleen mutta tietää säännöt. Kerran oli meillä vanhempiensa kanssa ja ruikutti itselleen kahvia(silloin 7v ) , en antanut sanoin vain että juo kotona vaikka pannullinen kahvia mutta meillä ei lapset saa kahvia...ei omat eikä vieraat. Vanhemmat oli lievästi sanottuna vaivautuneen näköisiä mut mä jatkoin hommia kuin ei olisi mitään tapahtunut ( käyvät meillä edelleen).

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
ootko se sama joka kertoi et vanhemmat vaan tuo lapset oven taakse ja jättää lapset yöks hoitoon kysymättä mitään? sori jos muistan väärin. :ashamed:
Nää on pienempiä ketkä täällä on paljon ollu, ja heidän vanhemmat ei paljoo ole kyselly. Tämä 11v. on ihan sovitusti että ei siinä mitään.
eli muistin oikein.
onko sulla joku motelli mitä pyörität..? en ite jaksais olla noin ystävällinen ja hoitaa muitten muksuja. ja saat vielä paskaa niskaan. :( :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
eli muistin oikein.
onko sulla joku motelli mitä pyörität..? en ite jaksais olla noin ystävällinen ja hoitaa muitten muksuja. ja saat vielä paskaa niskaan. :( :hug:
kyllähän tässä menee muidenkin lapset samassa ja ihan kiva kun on omilla kavereita. ihan mielellään otan jos on sovitusti, mutta tän 11v. kohalla näyttää olevan erityisen hankalaa.

En sitten tiedä kuinka sen huomenna kouluun saan jos tota linjaa jatkaa, hankala lähtee kantamaankaan pihalle :whistle:
Juu en ala sen kummemmin hyysäilemään, ei se nälkään itteensä tapa.
Noh, ehkä se tästä, jos tää nyt on jotain alku kankeutta. Toivottavasti.

Yhteistyössä