Mulla on meikkausongelma, en osaa käyttää oikein kuin yhtä sävyä (vaalea/vaalea ruskea)

  • Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti
neuvoja
tuntuu ettei mikään muu luomiväri sovi minulle, tai en jotenkin halua olla niin "räväkkä" nuo on sellaisia hentoja värejä, mutta niillä saa ihan upean silmämeikin aikaiseksi laittamalla vaaleaa sisäsyrjälle ja ruskeaa ulkosyrjälle. Ruskea on todellakin ruskea ja ne on sellaisia hieman kimaltelevia.

Kokeilin tuota samaa vaaleaa ja turkoosia ruskean tilalle, vaikka kuinka häivytin niin oli liian räväkkä jotenkin

kerrottakoon, että olen tosi vähän aikaa vasta meikannut. Tuntuu turhalta ostaa meikkejä kun tuo paletti on ainoa mitä voin käyttää :S
 
suski
Miksi ihmeessä sun pitäisi käyttää montaa eri meikkiä? Mä tykkään meikata ja oon viimeiset 15 vuotta meikannut, mutta silti käytän arkisin vain yhtä ja samaa luomiväripalettia.

Älä tee itsellesi turhia ongelmia :) .
 
ap
no kokeilin äsken, että laitoinkin aika tummaa tuonne ulkosyrjään, ihan ok tuli mutta minusta tuntuu että näytän lähinnä turpaani saaneelta.

Moni on sanonut, että perus tekniikka mulla on hallussa, eli osaan siis ihan arkimeikin tehdä (baariin meikkaan samalla tavalla, kun ei ole tottunut hirveään määrään meikkiä)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:
Voi olla, että värikkäämpi luomiväri vaatii seurakseen ainakin ylös rajauksen ja rispiväriä, myös kulmat täytyy ehostaa. Kun kokonaisuus on kunnossa, se räväkkä luomiväri ei heti pomppaa sieltä esiin :)
mulle se pomppaa, kun en ole meikkiin tottunut ollenkaan :S

Mitkä muut sävyt olisi sellaisia pehmeitä? serkkuni käyttää koko luomella vaaleaa pinkkiä joka on aivan hirvee, ei edes häivytä sitä mitenkään :X
tuollainen esille pomppaava väri ei käy, kenties luonnonläheiset sävyt, eri ruskeat, harmaat jne??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:
Voi olla, että värikkäämpi luomiväri vaatii seurakseen ainakin ylös rajauksen ja rispiväriä, myös kulmat täytyy ehostaa. Kun kokonaisuus on kunnossa, se räväkkä luomiväri ei heti pomppaa sieltä esiin :)
mulle se pomppaa, kun en ole meikkiin tottunut ollenkaan :S

Mitkä muut sävyt olisi sellaisia pehmeitä? serkkuni käyttää koko luomella vaaleaa pinkkiä joka on aivan hirvee, ei edes häivytä sitä mitenkään :X
tuollainen esille pomppaava väri ei käy, kenties luonnonläheiset sävyt, eri ruskeat, harmaat jne??
Väreistä kulta on ainakin helppo käyttää, muutenkin helmiäissävyt ovat helppoja häivyttää. Kokeile eri ruskean, harmaan ja kullan sävyjä, myös sellainen vanharoosa helmiäisenä on kiva, eikä ole räikeä.
 
Mäkään en osaa käyttää muita kuin jotain vaaleita ruskean sävyjä... :| Joskus oon kokeillut jotain turkoosia, mut näytän ihan pelle hermannilta (no näytän toki muutenkin, mutta toi korostaa sitä niin paljon ettei puutu enää kuin punainen nenä ).
 

Yhteistyössä