Onnellinen
Yhdessä oltu 14 vuotta ja mies osaa yhä yllättää ja rakastaa.
Mulle rakkain ja varmasti maailman paras.
Aijjaa, sähän annat herkästi anteeksi. Vai eikö se ole vielä kertonut minun ja hänen yhteisestä sessiosta sinulle? Voi harmi!Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Yhdessä oltu 14 vuotta ja mies osaa yhä yllättää ja rakastaa.
ei oo ollut mun mieheni. minähän sanoin että mulla on maailman ihanin aviomies ja sellainenhan ei PETÄ! <3Alkuperäinen kirjoittaja d:Aijjaa, sähän annat herkästi anteeksi. Vai eikö se ole vielä kertonut minun ja hänen yhteisestä sessiosta sinulle? Voi harmi!Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Yhdessä oltu 14 vuotta ja mies osaa yhä yllättää ja rakastaa.
Näistä kyllä huomaa kuinka huonosti näiden kommenttien kirjoittajilla menee!Alkuperäinen kirjoittaja oiih.:No, on sun ukkos kyllä ihana. Nam!
niinhän sä luulet Mut luule vaan...Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei oo ollut mun mieheni. minähän sanoin että mulla on maailman ihanin aviomies ja sellainenhan ei PETÄ! <3Alkuperäinen kirjoittaja d:Aijjaa, sähän annat herkästi anteeksi. Vai eikö se ole vielä kertonut minun ja hänen yhteisestä sessiosta sinulle? Voi harmi!Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Yhdessä oltu 14 vuotta ja mies osaa yhä yllättää ja rakastaa.
kiva, toivon niin että muillakin olisi.Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:...ja mulla maailman ihanin avomies
NAM, NAM..Alkuperäinen kirjoittaja hah:Näistä kyllä huomaa kuinka huonosti näiden kommenttien kirjoittajilla menee!Alkuperäinen kirjoittaja oiih.:No, on sun ukkos kyllä ihana. Nam!
Nuohan ne just pettääki ku vaimo ei osaa epäillä. Heh..Alkuperäinen kirjoittaja hihi:niinhän sä luulet Mut luule vaan...Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei oo ollut mun mieheni. minähän sanoin että mulla on maailman ihanin aviomies ja sellainenhan ei PETÄ! <3Alkuperäinen kirjoittaja d:Aijjaa, sähän annat herkästi anteeksi. Vai eikö se ole vielä kertonut minun ja hänen yhteisestä sessiosta sinulle? Voi harmi!Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Yhdessä oltu 14 vuotta ja mies osaa yhä yllättää ja rakastaa.
niin mullakin kihlattu on hän myösAlkuperäinen kirjoittaja miirikki:...ja mulla maailman ihanin avomies
No, niinhän sä luulet :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei oo ollut mun mieheni. minähän sanoin että mulla on maailman ihanin aviomies ja sellainenhan ei PETÄ! <3Alkuperäinen kirjoittaja d:Aijjaa, sähän annat herkästi anteeksi. Vai eikö se ole vielä kertonut minun ja hänen yhteisestä sessiosta sinulle? Voi harmi!Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Yhdessä oltu 14 vuotta ja mies osaa yhä yllättää ja rakastaa.
Ihme touhua täälä taas :headwall: Osa on selvästi kateellisia jos oma parisuhde ei kukoista...Alkuperäinen kirjoittaja d:No, niinhän sä luulet :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei oo ollut mun mieheni. minähän sanoin että mulla on maailman ihanin aviomies ja sellainenhan ei PETÄ! <3Alkuperäinen kirjoittaja d:Aijjaa, sähän annat herkästi anteeksi. Vai eikö se ole vielä kertonut minun ja hänen yhteisestä sessiosta sinulle? Voi harmi!Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:Yhdessä oltu 14 vuotta ja mies osaa yhä yllättää ja rakastaa.