mulla on koko ajan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemmetti

Vieras
votun hiiva pillussa. miks helvetissä? jos sen joskus onnistuu saamaan pois niin eiköhän se jo heti tule takas. ihan sama minkä lääkekuurin syö niin se tulee heti ja useimmiten se vaan ilmestyy tyhjästä. miksei lääkkeet auta tai sit auttaa hetkeks, muutamaks päiväks, pariks viikoks jos niinkään.
pillu kutisee ja on haavoilla kun koko ajan hinkkaa. PERKELE!!!!!

pidätkö aina tiukkoja housuja? pyöräiletkö paljon? touhuatko miehen kanssa yhtenään? käytätkö stringejä? pesetkö voimakkaalla saippualla? joku sitä värkkiä ärsyttää!!!

stringejä joo. farkkuja usein mut en aina. Ollaan seurusteltu 5v, ei mulla klamydiaa oo. Seksiä ehkä viikottain, ei siis niiiin usein. mut miehellä ei ole hiivaa. on käyttäny sitä rasvaa varmuuden vuoksi ja kondomi ehkäsynä. En juurikaan pyöräile.

mua jäi pelottaan toi klamydia. Mut ei mul kyl voi olla sitä, muistaakseni oon käyny joskus testeissä. Ja kun oon ollu 5v saman miehen kanssa, meillä on lapsi ja kaikkea. Kai siin ois muitakin oireita jos ois klamydia? Ei, ei se oo mahdollista. Mä taisin käydä testeissä 2003 tai ehkäö sen jälkeenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja hemmetti:
mua jäi pelottaan toi klamydia. Mut ei mul kyl voi olla sitä, muistaakseni oon käyny joskus testeissä. Ja kun oon ollu 5v saman miehen kanssa, meillä on lapsi ja kaikkea. Kai siin ois muitakin oireita jos ois klamydia? Ei, ei se oo mahdollista. Mä taisin käydä testeissä 2003 tai ehkäö sen jälkeenkin...

Se on vaan pissatestin päässä se tieto. :)

Alkuperäinen kirjoittaja älä ole sokea:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenunna:
Jos sulla on mies, niin myös se pitää hoitaa samaan aikaan. Mies voi myös käydä vieraissa hiivoissa...
ei käy vieraissa, meillä on tosi loistava suhde!!

Juu, niin OLI meilläkin, vaan klamyn haki jostakin. :whistle:
Mutkun ei me olla ikinä ilman kortsua. Vielä ei ole toisen lapsen aika ja muuta ehkäsyä ei ole.

Syötkö paljon makeeta! Jos syöt niin lopeta tai vähennä - mulla ainakin auttoi. Sokeri kun ylläpitää kanssa sitä hiivaa. Gyneltä sain ton vinkin samaan vaivaan. Ja sitten käskyn lopettaa keinokuituisten pikkuhousujen ja pikkuhousunsuojien käytön. En voi myöskään käyttää kaikenmerkkisiä terveyssiteitä enkä tampooneja ollenkaan.

Käy ottamassa Klamydia-testi, saat mielenrauhan sen suhteen. Sitten voit miettiä hiivansyöntiä, ym. elämäntapoja. Klamydia on usein oireeton ja salakavalatauti. itselläni oli outo haju alapäässä ja se oli klamydia.

Alkuperäinen kirjoittaja janni:
Syötkö paljon makeeta! Jos syöt niin lopeta tai vähennä - mulla ainakin auttoi. Sokeri kun ylläpitää kanssa sitä hiivaa. Gyneltä sain ton vinkin samaan vaivaan. Ja sitten käskyn lopettaa keinokuituisten pikkuhousujen ja pikkuhousunsuojien käytön. En voi myöskään käyttää kaikenmerkkisiä terveyssiteitä enkä tampooneja ollenkaan.
Syön kyllä paljon karkkia :(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Käy ottamassa Klamydia-testi, saat mielenrauhan sen suhteen. Sitten voit miettiä hiivansyöntiä, ym. elämäntapoja. Klamydia on usein oireeton ja salakavalatauti. itselläni oli outo haju alapäässä ja se oli klamydia.
Nyt mä tietenkin diagnosoin itelleni klamydian vaikka tiedän ettei sitä mulla oo. Tai jos on niin on ollu jo yli 5 vuotta.
Soitanko vaan terv kesk ja varaan ajan vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Nyt mä tietenkin diagnosoin itelleni klamydian vaikka tiedän ettei sitä mulla oo. Tai jos on niin on ollu jo yli 5 vuotta.
Soitanko vaan terv kesk ja varaan ajan vai mitä?

Joo, tk:ssa saat teetätettyä testin. Kannattaa tietyin väliajoin, vaikka ei todennäköistä olisikaan. Toivottavasti.

mulla oli kans toi hiivakierre muutama vuosi sitten, kannattaa käydä lääkärissä, noi voiteet voi myös laittaa bakteerikannan epätasapainoon, reseptillä saa suun kautta otettavan lääkkeen ja lisäksi kannattaa välttää värillisiä pikkareita ja käyttää vaikka herkän ihon pyykinpesuainetta ja sitten näitä sisäisesti käytettäviä maitohappobakteereja (gynophilus muistaakseni) en tiedä mikä noista auttoi mutta tosiaan kärsin varmaan reilun puoli vuotta ennen kuin alkoi helpottamaan

Yhteistyössä