Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sellvä;26062807:Ja nyt kun tuli mieleen.
Minä varmaan pistäisin sellasen akan kävelemään joka tarttuisi tuolla innolla asiaan.
No nehän onkin eläimiä ja aika harva niistäkin taitaa käydä kuseksimassa teidän pihalla. Onko miehesi jäänyt jotenkin eläimen tasolle?Hänen vasta-argumentit ovat että kyllä meidän pihalle kusee metsän eläimetkin (?!?) ja että pitäähän miehen saada kusta luonnon rauhassa.
Eli, asumme omakotitalossa. Pihamme ei ole kovin iso, keskikokoinen korkeintaan. Kotimme ulko-ovelta on n. 4m matka vessaan joka sijaitsee heti eteisen jälkeen portaiden vieressä. JA SILTI MUN MIES KUSEE MEIDÄN PIHALLE!!!
Mun mielestä toi on ällöttävä tapa, meillä on kuitenkin taaperoikäinen lapsi, ja ihan oikeasti meidän piha ei ole kovin iso. Mies kuseksii siis talon reunustalle ta johonkin pusikoiden reunoihin, mutta silti. Meillä on kuitenkin myös naapurit molemmilla puolilla. Olen yrittänyt perustella hänelle asian hygienian, häveliäisyyden, ja vessan etäisyyden kannalta, mutta mies ei suostu tottelemaan mua. Hänen vasta-argumentit ovat että kyllä meidän pihalle kusee metsän eläimetkin (?!?) ja että pitäähän miehen saada kusta luonnon rauhassa.
Siis noi sen perustelutkin kuulostaa niin junttiurpoilta että mä en kestä! Me ollaan vasta muutettu omakotitaloon, joten tää riita on ollut siitä asti enemmän tai vähemmän tapetilla. Joten voiditteko vastata, ja kysyä myös miehiltänne heidän vastauksensa? Saako aikuinen mies kusta omalle pihalleen, varsinkin kun vessaan on maks. 20m matkaa vaikka sattuisikin olemaan toisella puolella pihaa? Haluisin vaan tietää kuka meistä on se kaheli, minä vai mies, ja onks tää taas joku tällainen mies-nainen kulttuurikysymys...
43Ukon mieli helposti kyllä muuttuu, kun näkee naapurin ukon kyttäämässä teidän pihalle paljaan pinnan toivossa.
Miehen kusi on terveellistä vanha kansa sanoo, anna lapselle ruokalusikallisen oman isän kusta niin hälle kasvaa iso muna ja hänestä tulee kova panomies. Jos lapsi joutuu haistelemaan naisten kuukautisia niin muna jää pieneksi tai hänestä voi tulla jopa homoVoi jestas sentään sun miestäs! Ihan kun hänellä olis joku fetissi tohon, kun ei edes pyynnöstäsi voi lopettaa, yök. Vaikea tohon mitään sanoa, uskon että olet kaikki järkevät perustelut hälle esittänyt, ja jos mies ei edes sun mieliks voi kusta vessassa, niin en tiedä mikä auttas. Entäs jos sanot naapureille ja pyydät heitä käydä sanomaan miehellesi että jos vois lopettaa sen ulkona kuseskelun? Tai sanot muuten vaan miehelles että naapurit tätä sulle jo ihmetteli, vaikka pieni valhe olisikin... ? No en oikeasti tiedä.