Mulla on karvainen 3-vuotias

• Viestiketjun aloittaja karvajalka
  • Ensimmäinen viesti
karvajalka
Pojalle on kesän aikana tullut sääret täyteen karvoitusta. Myös selkä melko karvainen. Onko ihan normaalia, ett näin pienenä rupee jo kasvamaan tollanen tihee karvotus, on ihan kuin miehen jalat.

mimmu
Mun juhannuksena täyttänyt 3v on ollut syntymästä lähtien karvainen :D Jätkä on komia kun mikä uikkareissa, kun selkä on täynnä tummahkoa karvaa...... Karvaisempi kun isäänsä

no
Emmä tiä, mut mun 3-vuotiaalla tytöllä on kans selvä säärikarvoitus ja myös yläselkä on tummahkon karvan peitossa. Ihan tuo muuten normaalilta vaikuttaa. Myös hiuksia on reilusti. En ksäitä mistä se on en perinyt kun ittellä on niin ohut letti kun olla voi ja isällänsä kans.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Emmä tiä, mut mun 3-vuotiaalla tytöllä on kans selvä säärikarvoitus ja myös yläselkä on tummahkon karvan peitossa. Ihan tuo muuten normaalilta vaikuttaa. Myös hiuksia on reilusti. En ksäitä mistä se on en perinyt kun ittellä on niin ohut letti kun olla voi ja isällänsä kans.
meidän tytöllä on kans tummia säärikarvoja. Ne on kyllä vielä niin ohkasia, että näkyy vaan kunnon valossa. Ja yläselässä on ollut syntymästä asti tummia karvoja.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Mun juhannuksena täyttänyt 3v on ollut syntymästä lähtien karvainen :D Jätkä on komia kun mikä uikkareissa, kun selkä on täynnä tummahkoa karvaa...... Karvaisempi kun isäänsä
No onneks noi mun pojan karvat on lähes valkosia. Mut ei mun mielestä oo mitään sellasta untuvaista vaan ihan kunnon säärikarvaa. Taitaa herralla alkaa kohta murkkuikä aikasessa. On muutenkin iso ikäisekseen.
Jus mittasin viimeviikolla ni pituutta oli huimat 112cm.

Yhteistyössä