Mulla on kamalan paha mieli

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koko ajan pala kurkussa ja monesti tunne, ettei saa happea. Eikä ketään, kenelle kertoa ongelmistaan. Ei ystäviä vain kohta ysikymppinen isä, jota ei viitsi rasittaa.
 
vierailija
Sinua selvästikin ahdistaa.
Olet varmasti seurannut mediasta miten nykyään mt-ongelmat lisääntyvät.
Mieltään voi huoltaa kuin mitä tahansa asiaa.
Syöt hyvin, nukut tarpeeksi ja teet elämäsi hyväksi monella muullakin tavalla.
Et murehdi asioita joille et mahda mitään.
Jos olet yksinäinen, sinun kannattaa hakeutua ihmisten pariin.
Luin illalla uusinta Kirkko&kaupunki-lehteä. lehdessä on paljon menovinkkejä ja kivoja juttuja. Voit lukea lehden myös netissä.
Ahdistukseen löydät netistä hyviä mielenhallintaohjeita.
Olet nuori ihminen ja varmasti opit elämään hyvää ja tasapainoista elämää.
Tämä Kaksplus av-palsta voi saada voimaan vain huonommin. Monelta muulta nettisivulta saat asiallista ja hyvää tukea elämääsi.
 
vierailija
Sinua selvästikin ahdistaa.
Olet varmasti seurannut mediasta miten nykyään mt-ongelmat lisääntyvät.
Mieltään voi huoltaa kuin mitä tahansa asiaa.
Syöt hyvin, nukut tarpeeksi ja teet elämäsi hyväksi monella muullakin tavalla.
Et murehdi asioita joille et mahda mitään.
Jos olet yksinäinen, sinun kannattaa hakeutua ihmisten pariin.
Luin illalla uusinta Kirkko&kaupunki-lehteä. lehdessä on paljon menovinkkejä ja kivoja juttuja. Voit lukea lehden myös netissä.
Ahdistukseen löydät netistä hyviä mielenhallintaohjeita.
Olet nuori ihminen ja varmasti opit elämään hyvää ja tasapainoista elämää.
Tämä Kaksplus av-palsta voi saada voimaan vain huonommin. Monelta muulta nettisivulta saat asiallista ja hyvää tukea elämääsi.
En ole nuori ihminen. Olen viisikymppinen. Ja asiat mm talous niin umpisolmussa, että vaikka hakee apua, niin eipä näille asioille oikein mitään voi.
 
vierailija
Luin viestisi uudestaan. Luin vahingossa aiemmin, että isäsi on viisikymppinen.
Minullakin oli aikoinaan yh-äotinä rahahuolia. Menin pankkiini ja sain aina hyviä neuvoja miten ratkaista rahaongelmiani.
En ryhdy sinua neuvomaan raha-asioissa sillä tämä palsta on surkea ja herhiläiset ovat aina kintereillä.
Inflaatio laukkaa, sähkön hinta nousee ja Ukrainan sota kiristää Euroopan taloutta.
Näille asioille emme mahda mitään.
Ainut konsti selvitä päivästä toiseen on usko, toivo ja rakkaus.
Ilalla ristin käteni ja toivoin, että saan tänään varattua 4. koronarokotuksen. Huomasin lehdestä, että ajanvaraus on avautunut kohderyhmälleni. Soitin ajanvaraukseen ja sain peruutusajan kuin taivaanlahjana.
Luota siihen, että asiat järjestyvät. Toivo jotain ja ihmeeksesi toiveesi toteutuu.
Ja yksi juttu vielä. Ikääntyminen on ihanaa.
 
vierailija
Luin viestisi uudestaan. Luin vahingossa aiemmin, että isäsi on viisikymppinen.
Minullakin oli aikoinaan yh-äotinä rahahuolia. Menin pankkiini ja sain aina hyviä neuvoja miten ratkaista rahaongelmiani.
En ryhdy sinua neuvomaan raha-asioissa sillä tämä palsta on surkea ja herhiläiset ovat aina kintereillä.
Inflaatio laukkaa, sähkön hinta nousee ja Ukrainan sota kiristää Euroopan taloutta.
Näille asioille emme mahda mitään.
Ainut konsti selvitä päivästä toiseen on usko, toivo ja rakkaus.
Ilalla ristin käteni ja toivoin, että saan tänään varattua 4. koronarokotuksen. Huomasin lehdestä, että ajanvaraus on avautunut kohderyhmälleni. Soitin ajanvaraukseen ja sain peruutusajan kuin taivaanlahjana.
Luota siihen, että asiat järjestyvät. Toivo jotain ja ihmeeksesi toiveesi toteutuu.
Ja yksi juttu vielä. Ikääntyminen on ihanaa.
Ei siihen paljo usko auta tai en kyllä suosittele rakentamaan elämää uskon varaan. Entäpä kun se ei joskus toimikkaan?
Lähteekö sitten kaikelta pohja? Omilla valinnoilla on aika paljon vaikutusta. Ympäristöllä myös.
 
vierailija
”Ei siihen paljo usko auta tai en kyllä suosittele rakentamaan elämää uskon varaan.”

Optimismi ja valoisa elämänasenne aina auttavat elämässä.
Kuulun kirkkoon ja eilen tipahti srk-lehti postilaatikosta kesätauon jälkeen.
Olen kokemut elämässäni monta yliluonnollista kokemusta. En halua hörhöillä enkä tuputtaa uskoani kenellekään.
Minulle rukoilu on yhtä tavallinen asia kuin hengittäminen. Enkelit ovat seurassani halusinpa sitä tai en. Olen aina ollut aikamoinen huithaipeli ja on minussa ollut varjelemista.
Kerran ajoin autolla ilman bensaa ja totesin vieressä istujalle, että nyt enkelit työntävät tätä autoa. Ehkä tankin pohjassa oli vielä bensaa tai mittari näytti omiaan. Minulle enkelien läsnäolo on ihan tavallinen asia. Ei heistä koskaan ole ollut muuta kuin iloa.
Odotan sitä päivää, kun enkelit laittavat stopin kirjoittelulleni tällä palstalla.
Lapseni sanoivat aikoinaan, että olen kuin tv-sarja Enkeli maantiellä Monica. Minä en taatusti ole enkeli vaikka joku muukin on sitä väittänyt. Joka ilta harmittelen, kun päivä taas vaipuu iltaan, ja minä en saanut taaskaan tässä maailmassa asioita paremmalle tolalle.
Olisiko syytä pyytä apua yläkerrasta esim. Putinin kuriin saamiseksi? Sen jälkeen monen rahatilanne korjaantuisi.
 
vierailija
”Ei siihen paljo usko auta tai en kyllä suosittele rakentamaan elämää uskon varaan.”

Optimismi ja valoisa elämänasenne aina auttavat elämässä.
Kuulun kirkkoon ja eilen tipahti srk-lehti postilaatikosta kesätauon jälkeen.
Olen kokemut elämässäni monta yliluonnollista kokemusta. En halua hörhöillä enkä tuputtaa uskoani kenellekään.
Minulle rukoilu on yhtä tavallinen asia kuin hengittäminen. Enkelit ovat seurassani halusinpa sitä tai en. Olen aina ollut aikamoinen huithaipeli ja on minussa ollut varjelemista.
Kerran ajoin autolla ilman bensaa ja totesin vieressä istujalle, että nyt enkelit työntävät tätä autoa. Ehkä tankin pohjassa oli vielä bensaa tai mittari näytti omiaan. Minulle enkelien läsnäolo on ihan tavallinen asia. Ei heistä koskaan ole ollut muuta kuin iloa.
Odotan sitä päivää, kun enkelit laittavat stopin kirjoittelulleni tällä palstalla.
Lapseni sanoivat aikoinaan, että olen kuin tv-sarja Enkeli maantiellä Monica. Minä en taatusti ole enkeli vaikka joku muukin on sitä väittänyt. Joka ilta harmittelen, kun päivä taas vaipuu iltaan, ja minä en saanut taaskaan tässä maailmassa asioita paremmalle tolalle.
Olisiko syytä pyytä apua yläkerrasta esim. Putinin kuriin saamiseksi? Sen jälkeen monen rahatilanne korjaantuisi.
Jos kerta tuollaiset yliluonnolliset kyvyt omaat nii rukoile ihmeessä. Muista kuitenki että usko on yksi suurimmista syistä miksi maailmassa käydään sotaa. Joten en senkään takia halua uskoa mihinkään kun se tuottaa vain pahaa lisää. Vai kenen uskomus on se oikea?
 

Yhteistyössä