mulla on kamAla vauvakuume ja vain matkan takia nyt yritän lykätä raskaaksi tuloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiesusmikätilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi etelään ei voisi lähteä raskaana tai vauvan kanssa? :o Oletan ettei kyse ole mistään Saharan eteläpuoleisesta pimeimmästä Afrikasta, vaan ihan normaalista seuramatkapaikasta. Elämä on juuri niin hankalaa kuin miksi sen haluaa tehdä. Ainoa mikä estää lähdön on terveydelliset syyt, tai jos raskaus on niin pitkällä ettei voi enää lentää.

Mä olen ollut etelässä kahdesti raskaana, ekan kerran viikkoja oli 12 (Kreikka), tokan 24 (Teneriffa), kyse siis eri raskauksista. Manner-Espanjassa oltiin myös kun esikoinen oli 6 kk. ja tolla Teneriffan reissulla esikoinen oli 1 v 10 kk. Hyvin meni kaikki matkat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
no saa kait sitä nyt helvetti kuumeilla. olet varmaan joku katkera lapseton!!

Lapsettomat ei ole katkeria! Ne voi lähteä äkkilähdöllä etelään milloin vain ja vaikka kuinka monesti vuodessa! Sinullahan tässä ongelma on eikä lapsettomilla!

voin mäkin lähteä lasten kanssa etelään millonvaan. tänäkin vuona 3 kertaa käyty! ainut että en oikein uskalla ihan pienen vauvvan kanssa 30 asteen helteisiin lähteä tai jos olen raskaana isolla mahalla sinne helteeseen ei kiitos.

No sittenhän sä voit yrittää raskautta, ja matkustatte ennen kun sulla on isoa mahaa, ja uudestaan taas kun vauva ei oo enää ihan vastasyntynyt :)
(jos muutenkin reissaatte useamman kerran vuodessa)

Jos te olette jo kolmesti olleet tänäkin vuonna ulkomailla, niin miks on pakko just syksyllä mennä? Menkää keväällä ennenkö mahasi on iso, ja taas talvella, kun vauva on isompi. Tai jos ei heti tärppää, niin menette syksyllä, ennenkö maha on iso... Voi äly näitä juttuja!!

mä lykkäisin vauvan tekoa,menisin etelään, joisin siellä aivan sairaasti viinaa ja bailaisin, sit kotona rauhoittuisin ja alkaisin tekemään lasta. me siirrettiin aikoinaan mein lapsen tekoa kesästä syksyyn kun halusin bailata viel sen kesän.

joo kyllä mä vosin lähteä lapsen kanssa jos on vähän vanhempi kun joku 3kk taqi jopa alle niin en lähtis. ja raskaana jos ei olis kauhean isoa mahaa!!

Mitä pienempi lapsi sen helpompaa. Nukkuu paljon ja parhaassa tapauksessa on vielä täysimetyksellä niin ei edes ruokintaongelmia. Ei tarvi liiemmin viihdykettäkään. Raskaana ollessa taas loppuraskaudessa ei saa kuitenkaan lentää niin kauhean isolla mahalla ei edes pääse lähteen.

Yhteistyössä