Mulla on kamala TV-kuume, mutta huonot ajat sitten näköjään... ei kuitenkaan rahallisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veronpalautusrahat polttelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veronpalautusrahat polttelee

Vieras
vaan tekniikan puolesta. Meillä jököttää vielä tuo kuvaputkitelkku digibokseineen ja vihaan niitä. Mutta uutta telkkaria ei kannata ostaa, koska tekniikka muuttuu pian ( ja suunnilleen vuoden sisään). Eli vaikka ostaisin nyt markkinoiden parhaan fullHD-telkun niin se sitten tarvii digiboxin tulevaisuudessa... Mä kun en halua enää yhtään ylimääräistä laatikkoa viihdepinoon. Ihanteena on että telkussa on vaikkapa USBilla liitettävä kiintolevy (fyysisesti olisi pieni) tai jokin muu tallenusmahdollisuus ilman erillistä boxia. Tänään se sitten selvisi kun uusinta Tekniikan maailmaa tavailin...

Aina on huonot ajat, jos vertaat siihen, mitä parin vuoden päästä samalla rahalla saisit.

Meillä on vanha kuvaputkitelkku, digiboksia ei ollenkaan. Leffoja katsellaan dvd:ltä. Sitten kun toosa hajoaa, katsotaan missä tekniikka menee ja olisiko telkun ohjelmat parantuneet. Epäilen että eivät.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Aina on huonot ajat, jos vertaat siihen, mitä parin vuoden päästä samalla rahalla saisit.

Meillä on vanha kuvaputkitelkku, digiboksia ei ollenkaan. Leffoja katsellaan dvd:ltä. Sitten kun toosa hajoaa, katsotaan missä tekniikka menee ja olisiko telkun ohjelmat parantuneet. Epäilen että eivät.

Mua varmaan riipii eniten se, että haluan taulutelkkarin. Mutta samalla haluan päästä eroon ainakin yhdestä laatikosta tv-tasolla. Ja nyt kun periaatteessa olisi raha siihen, niin ostaminen ei kannata. Ainahan tekniikka muuttuu ja menee eteenpäin, mutta jos nyt ostan vaikka 1000e telkun niin seuraava hankinta on taas digiboxi jonkin ajan päästä. Meillä on nyt 28" telkku ja syö syvyydeltään kauhean tilan.

Yhteistyössä