Mulla on kaksi tärkeää kyssää joihin haluan vastauksen?! :O

07.08.2012
46
0
6
1. Siis eikö käsite ”vintage” muka tarkoitakaan sellaista esim. vaatetta joka on nykypäivänä tehty muistuttamaan menneen ajan vaatetta? Eli jos pyydän ompelijaa tekemään mulle 1920-luvun tyylisen mekon onko se vintagea vai ei? Pitäisikö sen oikeasti olla tehty 1920-luvulla että se olisi vintagea?

2. Eikö muka vankilassa ne kaikki vangit pidäkään toistensa puolia ja ole sellainen ”yksi iso perhe”? Siis kun puhutaan aina että joku tullaan varmana hakkaamaan vankilassa? Joku pedofiili esim… Miksi ne muut vangit sen pedofiilin siellä hakkaisi? Mä luulin että ne vangit on tavallaan sellainen ”pahislauma” joka ”kannattaa” yhdessä pahuutta ja on silleen että ”jee, olet yksi meistä, ollaan kaikki tällaisia pahiksia yhdessä, tms”… ymmärrättekö mitä tarkoitan? :O

1. Itse käyttäisin tuosta varmaan vähän hölmöä nimitettä "vintage-tyylinen", jos se sana on sinne pakko saada. :D Ainakin "virallisesti" vintage tarkoittaa nimenomaan kai oikeasti vanhaa juttua, mutta varmaan sitä varsinkin nykyisin käytetään vähän miten sattuu.

2. En ole vankilakulttuuriin juurikaan tutustunut, mutta kyllä musta on suht itsestään selvää, että vankilassakin on "hyviä tyyppejä" ja sitten niitä jotka ovat tehneet "anteeksiantamattomia" rikoksia, juurikin vaikka pedofilia.

• Tykkää
Reactions: versatile
#1, Ma luulen ,etta ei ole vintage.
Luulakseni vintage on alkuperainen.
#2,
Se nayttaa minusta silta , etta vankiloissa on jonkinmoinen "arvojarjestys" ja nuo mainitsemasi rikolliset kuuluu siihen alimmaiseen kastiin ja ylemmilla on "oikeus " pahoinpidella heita.
Myoskin nayttaa niinkuin jopa taalla palstalla on sama henki, etta tuommoset rikolliset saa oikeutetusti hakata.

Vintage tarkoittaa vain sitä alkuperäistä, oikeasti vanhaa.

Lapsia ei hakata, tapeta tai raiskata, edes linnakundien mielestä. Joka sellasta tekee, kaivaa omaa hautakuoppaansa.

vintage on oikeasti vanhaa ennen 70 lukua,retri isokuosista tai uudelleenherätettyä vanhaa.
alinta kastia vankilassa ovat pedofiilit yms lapsia erityisen kaltoinkohdelleet. väittäisin 100% noista olevan hengenvaarssa kiven sisällä.

Yhteistyössä