Mulla on joskus mennyt permisainetta silmään ja välillä "panikoin" että onko siitä tullut jotain haittaa

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olin varmaan 10v kun mulle tehtiin kampaamossa permis ja sitä ainetta meni silmiin. Kirveli hulluna enkä kehdannut sanoa kampaajalle eikä tämä huomannut mitään. Silmistä tuli vettä about litra, mutta lopulta kirvely lakkasi.

Tosta on aikaa siis yli 20v ja olen sen jälkeen käynyt optikolla ja silmälääkärissäkin eli silmät on katsottu. Tosin ei siis ton takia, mutta ihan lasien takia normaalitarkastuksia ollut.

Mutta välillä alan miettiä, että mitä jos joku haitta siitä tulikin ja se ilmenee jollain karmeella tavalla joskus. :/
 
Tyhjä elämä
Sun elämä taitaa olla aika tylsää ja sisällötöntä, jos tollanen asia koko ajan mielessä. Ainakaan sul ei oo tainnut olla mitään oikeita vastoinkäymisiä.
 
"vieras"
Jos se sun silmää olisi jotekin vaurioittanut, se olisi kyllä tullut ilmi, varsinkin kun ammattilaisetkin ovat sun silmiä tiirailleet. Ja jos taas meinaat, että se aine on jotenkin sun silmän kautta imeytynyt ja aiheuttaa jotain pitkän ajan jälkeen ilmeneviä juttuja, niin sitä en pelkäisi ollenkaan. Sitä ainettahan menee iholle isolle alalle, ja sen vielä annetaan ollakin siinä pitkän aikaa. Pieni tippa silmään, joka itseasiassa kyynelten mukana aika hyvin huuhtoutuu poiskin, ei paljoa vaikuta. Lopeta nyt tuollaisten miettiminen. :)
 
"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhjä elämä;27690593:
Sun elämä taitaa olla aika tylsää ja sisällötöntä, jos tollanen asia koko ajan mielessä. Ainakaan sul ei oo tainnut olla mitään oikeita vastoinkäymisiä.
En kyllä sanonut ajattelevani sitä aina ja koko ajan. Ja voisitkohan kuvitella, että elämässäni on ollut niin paljon vastoinkäymisiä että sitä oppii pelkäämään sitä, että mitähän voi vielä tapahtua? Olisiko se mahdollista? Vai tarkoittaako se, että pelkään jotain sitä etten ole kokenut mitään pahaa?
 
"alkup"
[QUOTE="vieras";27690629]Jos se sun silmää olisi jotekin vaurioittanut, se olisi kyllä tullut ilmi, varsinkin kun ammattilaisetkin ovat sun silmiä tiirailleet. Ja jos taas meinaat, että se aine on jotenkin sun silmän kautta imeytynyt ja aiheuttaa jotain pitkän ajan jälkeen ilmeneviä juttuja, niin sitä en pelkäisi ollenkaan. Sitä ainettahan menee iholle isolle alalle, ja sen vielä annetaan ollakin siinä pitkän aikaa. Pieni tippa silmään, joka itseasiassa kyynelten mukana aika hyvin huuhtoutuu poiskin, ei paljoa vaikuta. Lopeta nyt tuollaisten miettiminen. :)[/QUOTE]

Kiitos! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhjä elämä;27690593:
Sun elämä taitaa olla aika tylsää ja sisällötöntä, jos tollanen asia koko ajan mielessä. Ainakaan sul ei oo tainnut olla mitään oikeita vastoinkäymisiä.
Jos on taipuvainen stressaamaan asioita, niin niitä vaan stressaa. Palstalta ei kyllä koskaan kannata kysellä mitään.Täällä aika paljon "asiantuntioita", joilla tätä asiantuntemusta riittää.
 
Mullakin on joskus mennyt ihan kunnon loraus permisainetta silmään kampaamossa. Sen jälkeen olen käynyt silmien laserleikkauksessa ja eiköhän nuo olis siellä viimestään sanoneet jos jotain vauriota silmässä näkyisi. Olehan huoletta!
 

Yhteistyössä