Mulla on ikä-kriisi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Mut hei,ikähän on vain numeroita.Se "oikea ikä"on tuolla jossain sisimmässä..Ja oot nainen parhaassa iässä! :D

Tän asenteen toivottavasti omaan itse vielä 10v.päästäkin.. :whistle:

Minä kun en tunnne itteeni viä ees aikuiseksi!!!!! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Mulla tulee ens keväällä 30, mutta ajattelin tänä syksynä ihan vapaaehtoisesti lopettaa vanhenemisen ja jäädä tähän ikään. Liity ihmeessä kimppaan.

Minähän oon mieleltäni 18-vee, kirkonkirjat vaan valehtelee!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Mulla tulee ens keväällä 30, mutta ajattelin tänä syksynä ihan vapaaehtoisesti lopettaa vanhenemisen ja jäädä tähän ikään. Liity ihmeessä kimppaan.

Minähän oon mieleltäni 18-vee, kirkonkirjat vaan valehtelee!!!!
Niin,niillä on joku virhe siellä sattunut,niitten moka!

:p

Niin muuten onkii, kiitos, helpotti!!!!!

Elämässä on ihan oikeesti myös niitä todellisia ongelmia. Ajattelepa sitä. Ole onnellinen jos oot terve, sulla on pari hyvää ystävää ja perhe. Lähdetäänpä tästä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Elämässä on ihan oikeesti myös niitä todellisia ongelmia. Ajattelepa sitä. Ole onnellinen jos oot terve, sulla on pari hyvää ystävää ja perhe. Lähdetäänpä tästä... =)

perhe mulla on, tistaiseksi, mutta terve en ole...!

No mä oon siinä tapauksessa pahoillani sun puolesta. Toivottavasti ei mitään vakavaa..?

No mä oon siinä tapauksessa pahoillani sun puolesta. Toivottavasti ei mitään vakavaa..?

no sanotaanko nyt näin, et mahdollisesti en palaa työ-elämään!

no sanotaanko nyt näin, et mahdollisesti en palaa työ-elämään!

Eli siinä tapauksessa olis edessä iso elämänmuutos. Vaikea tässä keksiä millä lohduttais, mutta eiköhän ajan kanssa kaikkeen totu. Anna itselles vaan tarpeeksi aikaa, älä vaadi itseltäs liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
mulla oli oikeesti aika pahakin 20-kriisi. kauhulla ootan 30v päivää. varmaan stressi ja paniikki iskee. oon muutenkin semmonen kaamee stressi-erkki. :whistle:

Sama tilanne: mä pelkäsin kuolemaa, laihdutin 15 kiloa ja pistin miehen vaihtoon. Luoja yksin tietää mitä tapahtuu seuraavasta kympistä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
mulla oli oikeesti aika pahakin 20-kriisi. kauhulla ootan 30v päivää. varmaan stressi ja paniikki iskee. oon muutenkin semmonen kaamee stressi-erkki. :whistle:

Sama tilanne: mä pelkäsin kuolemaa, laihdutin 15 kiloa ja pistin miehen vaihtoon. Luoja yksin tietää mitä tapahtuu seuraavasta kympistä... :whistle:

Laihdutat 20 kg, ja vaihdat miehesi naiseen???
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Laihdutat 20 kg, ja vaihdat miehesi naiseen???
:hug:

Voi heevetti, niin sen on pakko mennä. Ja mä tässä olen pelännyt miehen lähenevää 30 v kriisiä, taitaisi olla oikeasti syytä miettiä mihin koppiin itseni telkeän 5 vuotta ennen ja jälkeen kyseisen merkkipäivän... |O

Minua jotenkin ahdistaa, että miehelle ei tullut sitten minkäänlaista 30-kriisiä. Sitten kun sille pamahtaa 50 mittariin, niin se ostaa uuden pyörän ja vaihtaa minut johonkin heitukkaan jolla on niin kiinteät tissit että ne alkaa jo kaulasta :o

Yhteistyössä