Mulla on ihana mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen

Vieras
Hän on tänään siivonnut. Imuroi, pesi lattiat ja käytti matot ulkona :) Uuniin laittoi juuri tulet ja meinaa tehdä ruokaa, kaalilaatikkoa, uuniperunoita ja possua. Mulla on ollut laiskottelu viikonloppu, mahaani olen kasvatellut, 34 raskausviikko meneillään. Tosin olen minäkin vähän tehnyt, pesin vessat, pessyt pyykkiä, täyttänyt ja tyhjentänyt astianpesukonetta. Sämpylöitä meinasin ldeipoa vielä kun uuni on lämpenemässä. Niin ja esikoisen kanssa ollaan leikitty molemmat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:
Hän on tänään siivonnut. Imuroi, pesi lattiat ja käytti matot ulkona :) Uuniin laittoi juuri tulet ja meinaa tehdä ruokaa, kaalilaatikkoa, uuniperunoita ja possua. Mulla on ollut laiskottelu viikonloppu, mahaani olen kasvatellut, 34 raskausviikko meneillään. Tosin olen minäkin vähän tehnyt, pesin vessat, pessyt pyykkiä, täyttänyt ja tyhjentänyt astianpesukonetta. Sämpylöitä meinasin ldeipoa vielä kun uuni on lämpenemässä. Niin ja esikoisen kanssa ollaan leikitty molemmat :)

ettei vaan olis käyny vieraissa ja nyt yrittää helpottaa syyllisyyttään?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:

ettei vaan olis käyny vieraissa ja nyt yrittää helpottaa syyllisyyttään?

Ei ole, aina se on ollut tommonen, ihan alusta asti. 7 vuotta yhdessä, reilu vuosi naimisissa :)

Hah! Meillä mies meni esikoisen kanssa päikkäreille ja itse jäin kuopuksen kanssa ruokaa laittelemaan. Viime yön valvoin kuopuksen kanssa, kun herra kitisee puhkeavaa hammasta. Mies ei jaksanut kitinää kuunnella ja meni alakertaan sohvalle nukkumaan, jotta saa nukkua rauhassa! Ja nyt siis HÄN päikkäreillä! Hah! Tilanne alkaa menemään niin äärimmilleen ettei voi enää muuta kun nauraa... Vaikka eihän me kyllä olla enää yhdessäkään... Odotellaan vaan että toi k-pää löytää kämpän itelleen...

Ollaan onnellisia näistä meidän ihanista miehistä, jotka osaa ja haluaa tehdä kotitöitä :)
Mun mies joskus leipookin, silittää omat ja mun vaatteet tarvittaessa ym.
On se vaan rakas :heart:

Nim. 12v yhdessä

Eikös se ole ihan normaalia, näin minä ajattelen. Että mies tekee yhtä lailla kotitöitä mitä nainenkin :) Siis hyvällä sanoin, on sinulla totta kai hyvä mies, täällä myös :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös se ole ihan normaalia, näin minä ajattelen. Että mies tekee yhtä lailla kotitöitä mitä nainenkin :) Siis hyvällä sanoin, on sinulla totta kai hyvä mies, täällä myös :)

On se normaalia, tai ainakin pitäisi olla. Täällä palstalla vaan kovin usein miehiä haukutaan.

Yhteistyössä