A
auttakaa
Vieras
hiihtoloma alkanut ja koko viikon olen yrittänyt järjestää asioita mahdollista reissua varten. Viikolla puhuin kylpylästä, mies sanoi, ettei voida mennä, kun hänellä on haava sormessa. Sitten puhuttiin sukulaisista. Mies ei lämmennyt ajatukselle.
Nyt sitten mies sanoo, että lähdetään tänään laskettelemaan. Pienin on sairas, lähdepä nyt.
Sitten hän sanoi, että mennään kylään niille, joilla on samanikäisiä lapsia. Niin, se pienin on edelleen sairas.
Lähdetään patikoimaan huomenna. Niin, se pienin on edelleen sairas.
Ongelma on: suunnittelen yksin aina etukäteen, mies ei lämpene millekään ajatukselle, näkee kaikessa aina ongelmia. Sitten myöhemmin, kun minä olen jo luovuttanut, miehelle tulee kiire keksiä jotain ja se pitäisi sitten tapahtua heti.
Niin ja miehellä on lomaviikko töitä, se reissu olisi pitänyt suunnitella tälle viikonlopulle.
Nyt sitten mies sanoo, että lähdetään tänään laskettelemaan. Pienin on sairas, lähdepä nyt.
Lähdetään patikoimaan huomenna. Niin, se pienin on edelleen sairas.
Ongelma on: suunnittelen yksin aina etukäteen, mies ei lämpene millekään ajatukselle, näkee kaikessa aina ongelmia. Sitten myöhemmin, kun minä olen jo luovuttanut, miehelle tulee kiire keksiä jotain ja se pitäisi sitten tapahtua heti.
Niin ja miehellä on lomaviikko töitä, se reissu olisi pitänyt suunnitella tälle viikonlopulle.