mulla on ihan selkärangaton mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
hiihtoloma alkanut ja koko viikon olen yrittänyt järjestää asioita mahdollista reissua varten. Viikolla puhuin kylpylästä, mies sanoi, ettei voida mennä, kun hänellä on haava sormessa. Sitten puhuttiin sukulaisista. Mies ei lämmennyt ajatukselle.
Nyt sitten mies sanoo, että lähdetään tänään laskettelemaan. Pienin on sairas, lähdepä nyt. :( Sitten hän sanoi, että mennään kylään niille, joilla on samanikäisiä lapsia. Niin, se pienin on edelleen sairas. :(
Lähdetään patikoimaan huomenna. Niin, se pienin on edelleen sairas. :(
Ongelma on: suunnittelen yksin aina etukäteen, mies ei lämpene millekään ajatukselle, näkee kaikessa aina ongelmia. Sitten myöhemmin, kun minä olen jo luovuttanut, miehelle tulee kiire keksiä jotain ja se pitäisi sitten tapahtua heti.
Niin ja miehellä on lomaviikko töitä, se reissu olisi pitänyt suunnitella tälle viikonlopulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Jos se mies kerran on töissä niin mikset lähtenyt lasten kanssa ite sinne sukulaisiin?

yritin, ei enää oikein sukukaan ota vastaan meitä tulisi sukulaisiin 6

siis minun suku, kun kaikki asuu ahtaasti. Miehen suku voisikin ottaa, mutta sen järjestäminen olisi minun mielestä miehen tehtävä

Minun mies on ihan samanlainen! Minua ärsyttää, kun koskaan ei voi etukäteen suunnitella juttuja! Olis ihana tietää jotain etukäteen ja minulle 'suunnittelu on puolet matkaa'. Lapsen kanssa ne ex tempore- lähdöt ei ole niin helppoja. Esim. pakkaaminen kun vie ihan jonkun verran aikaa.
Minä olenkin ajatellut, että joku kerta varaan jonkun reissun itselleni ja lapselle ja sanon moro miehelleni. Ehkä sen jälkeen hänkin innostuisi suunnittelemaan reissuja etukäteen?

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Minun mies on ihan samanlainen! Minua ärsyttää, kun koskaan ei voi etukäteen suunnitella juttuja! Olis ihana tietää jotain etukäteen ja minulle 'suunnittelu on puolet matkaa'. Lapsen kanssa ne ex tempore- lähdöt ei ole niin helppoja. Esim. pakkaaminen kun vie ihan jonkun verran aikaa.
Minä olenkin ajatellut, että joku kerta varaan jonkun reissun itselleni ja lapselle ja sanon moro miehelleni. Ehkä sen jälkeen hänkin innostuisi suunnittelemaan reissuja etukäteen?

Tuon teen vielä joskus minäkin! Hyvä idea, matka mulle ja lapsille...aah :)

Voin kertoa kokemuksesta, että ei auta sekään...mies jäi erittäin mielellään "yksin"ties mitä tekemään minun selän takana:( Mieti ja pähkäile sitä sitten koko reissun ajan ja loma on takuulla pilalla! Nooh kaikilla ei teietänkään ole välttämättä yhtä arvaamattomia miehiä, mutta kerroin oman esimerkin! NIM.TÄLLÄKIN HETKELLÄ YKSIN LASTEN KANSSA HIIHTOLOMALLA JA KIVI SYDÄMELLÄ!

Yhteistyössä