Mulla on huomenna pääsykokeet!

vieras
Ja ota eväät tai rahaa et voit käydä syömässä :) Vai onko koe kaksiosainen? No kuitenkin silloin kun itse kävin Turun yliopiston pääsykokeissa niin välissä oli ruokatauko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja ota eväät tai rahaa et voit käydä syömässä :) Vai onko koe kaksiosainen? No kuitenkin silloin kun itse kävin Turun yliopiston pääsykokeissa niin välissä oli ruokatauko.
Koe kestää vain 3 tuntia, 2. osa on vaan niille, jotka pääsevät jatkoon ekan osan perusteella. Tuossa kakkosvaiheessa on haastattelu, joitakin testejä ja sinne tuodaan myös audiogrammi.

 
Kiitosta vain tsempeistä! =) Mä lähden pian taas lukemaan, aion energiajuoman avulla lukea melko myöhään yöhön :whistle:. Huono konsti, mutta tepsii, samaa harrastin lukion koeviikolla :D. Ei vaikuttanut koetuloksiin tuo yöllä lukeminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kiitosta vain tsempeistä! =) Mä lähden pian taas lukemaan, aion energiajuoman avulla lukea melko myöhään yöhön :whistle:. Huono konsti, mutta tepsii, samaa harrastin lukion koeviikolla :D. Ei vaikuttanut koetuloksiin tuo yöllä lukeminen.
Miksi sä aina esittelet ittees täällä?

Kattokaa mun tukkaa, mä en haluu miestä jne.

Ja mikä ihme tuo pariskunta tuolla profiilissa on?
:kieh:
 

Yhteistyössä