Mulla on huomenna inssi:(

Sä siis olet autokoulussa?! Wau!
Tsemppiä nyt kuitenkin, meni miten meni! :)

Sanoin muuten justiin tänään miehelle että pitäisköhän hankkia kortti vaikka 30-vuotislahjaksi, on vielä muutama vuosi aikaa perua siis.. :whistle: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Sä siis olet autokoulussa?! Wau!
Tsemppiä nyt kuitenkin, meni miten meni! :)

Sanoin muuten justiin tänään miehelle että pitäisköhän hankkia kortti vaikka 30-vuotislahjaksi, on vielä muutama vuosi aikaa perua siis.. :whistle: :saint:
Juu, olen, ja autokin ostettuna, odottaa tallissa mua :D

No mun elämää se ainakin helpottaa kummasti. Eli varo huomen iltapäivällä mua, olen siellä kaupungilla liikenteessä :whistle:
 
kolmas kerta toden sanoo
Sanoo se. Mun piti käydä inssissä kolmeen kertaan, tumpelo kun olen. Ekalla ja vikalla kerralla oli sama katsastusmies josta en tykännyt yhtään, meillä ei vaan kemiat toimineet. Alkoi sitten vikan kerran päätteeksi marmattaa miten mun pitää olla varovainen etten aja liian läheltä muita autoja. "Jos naarmutat jonkun kylkeä niin se on monen tonnin lasku! Ihan totta!" Siinä vaiheessa teki jo mieli sanoa rumasti, mutta onneksi en sanonut kun sitten setä sanoi, että läpi meni...

Mulla oli vain kolme konfliktia, että varsin hyvin se inssi sitten meni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmas kerta toden sanoo:
Sanoo se. Mun piti käydä inssissä kolmeen kertaan, tumpelo kun olen. Ekalla ja vikalla kerralla oli sama katsastusmies josta en tykännyt yhtään, meillä ei vaan kemiat toimineet. Alkoi sitten vikan kerran päätteeksi marmattaa miten mun pitää olla varovainen etten aja liian läheltä muita autoja. "Jos naarmutat jonkun kylkeä niin se on monen tonnin lasku! Ihan totta!" Siinä vaiheessa teki jo mieli sanoa rumasti, mutta onneksi en sanonut kun sitten setä sanoi, että läpi meni...

Mulla oli vain kolme konfliktia, että varsin hyvin se inssi sitten meni.
:LOL: Hui, ja mä varsinkin kun olen tälläin sähikäinen etten osaa hillitä itseeni yhtään. toivottavasti ukko istuu hiljaa vaan mun vieressä :D

*muoks mihin sulla ne kaks ekaa kaatus? osasitko itse aavistaa että ei taida tulla mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Juu, olen, ja autokin ostettuna, odottaa tallissa mua :D

No mun elämää se ainakin helpottaa kummasti. Eli varo huomen iltapäivällä mua, olen siellä kaupungilla liikenteessä :whistle:
:D Onneksi mä olen töissä 15.30 asti.. ;)
Mut kyllä sä sen kortin saat! :wave:
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
sanoo jos et läpäissyt, mutta hyvin se varmasti menee, otat vaan ihan iisisti ja keskityt vain siihen omaan ajamiseen.
Mut sanooko heti vai pitkittääkö tuskaa?
sanoo se kyllä sen heti, että kiitos ja näkemiin ja muistaakseni 4tuntia lisää tms.
(mä olen kyllä saanu kortin aina ekalla mut sisko hylättiin ja se sano)
 
kolmas kerta toden sanoo
Ja tiedänpä yhden tarinan ajolupaopetuksesta inssiin menneestä. Katsastusmies sanoi autosta poistuessaan, että "eikun harjoittelemaan!" Kotona juotiin pullakahvit kortin kunniaksi, autolla oltiin päivittäin liikenteessä ja sitten alkoi äiti ihmetellä koska se kortti pitää hakea. Ja lukee papereista, että x kpl ajotunteja lisää ja uuteen inssiin. :p

Ei sitten ollut siinä paljoa jännittänyt kun ajokokemusta oli kertynyt. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmas kerta toden sanoo:
Ja tiedänpä yhden tarinan ajolupaopetuksesta inssiin menneestä. Katsastusmies sanoi autosta poistuessaan, että "eikun harjoittelemaan!" Kotona juotiin pullakahvit kortin kunniaksi, autolla oltiin päivittäin liikenteessä ja sitten alkoi äiti ihmetellä koska se kortti pitää hakea. Ja lukee papereista, että x kpl ajotunteja lisää ja uuteen inssiin. :p

Ei sitten ollut siinä paljoa jännittänyt kun ajokokemusta oli kertynyt. =)
:LOL: :LOL: Toi olis aika karua :LOL: :LOL:
 
venku
Muistat pyörittää päätä ku pöllönpoika kääntyessäsi (ne ei usko, jos sanot et näkökenttäsi on laaja :) ) sit hiljennä liikennevaloihin (vaikka olisi vihreä) sanot ennakoivasi tms. Muutenkin aja mielummin vähän alinopeutta (ei siis mitään 40km/h 60km/h alueella, mut kuitenkin niin ettet ainakaan ylinopeutta aja. Ja turvavälit pidät. Kyllä se hyvin menee!! tsemiä!
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
JA MÄ OLEN TASAN KERRAN TEHNYT SEN PARKIN MISSÄ PARKKEERATAAN AUTOJEN VÄLIIN KADUN VARTEEN |O |O |O
mä en ollu ennen inssiä tehny sitä kertaakaan, enkä joutunut sitä inssissäkään tekemään, kummallakaan kerralla (opettelin sitten itse, kun ei kerran opetettu prkl)
 
IhanaValo
Tsemppiä vaan ja koita vaan ottaa rennosti..paraskin oon puhumaan, itelläni ei oo korttia enkä oo ees autokoulussa.
Isäni sanoi joskus aikoja sitten ettei alkais minuu ees opettamaan, kun hermot vaan menis kummallakin.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja venku:
Muistat pyörittää päätä ku pöllönpoika kääntyessäsi (ne ei usko, jos sanot et näkökenttäsi on laaja :) ) sit hiljennä liikennevaloihin (vaikka olisi vihreä) sanot ennakoivasi tms. Muutenkin aja mielummin vähän alinopeutta (ei siis mitään 40km/h 60km/h alueella, mut kuitenkin niin ettet ainakaan ylinopeutta aja. Ja turvavälit pidät. Kyllä se hyvin menee!! tsemiä!
Juu, mulle sanottiinkin tosta että pää pitää pyöriä kepin nokassa koko ajan, että se ei riitä että silmät liikkuu :D
Nyt olen tota rauhallisuutta saannut opeteltua, aiemmin menin koko ajan liika lujaa :snotty:

Kiitos hei kaikille, peukuttakaa mua huomen sit :wave:
 
Äityli kolmelle
Mä ajoin kortin aikoinaan 28 v. Mun inssi oli törkeen helppo.

Ajettiin katsastustoimistolta, joka sijaitsee teollisuus alueella, yhden kk läpi moottoriteille. Sitä ajeltiin seuraavaan liittymään, eli n 10 km. Sitten kk läpi takas katsastustoimistolle.
 

Yhteistyössä