mulla on edelleen tosi paha mieli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
mies on sanonut pari kertaa suutuspäissään et jos lapsilla olis esim allergiaa ja jouduttais luopumaan koirasta niin hän lähtis sen mukana..et hälle koira on yhtä tärkee ku lapset:/
nää sanat on vaivannu mua.. oonko ihan tyhmä? yritin pu´hua miehen kanssa mut vähätteli vaan ettei mulla ole mitään ongelmaa. tai et mun ongelmat johtuu joistain muusta ku koirasta..
hitto toi koira on ku joku perk***een kuningas tässä taloudessa:/

koira on hänen.. on ollu mukana ja turvana tosi vaikeassa elämäntilanteessa.. mut niillä on ihan mahdoton suhde.. luulen kuitenkin et mies todellisuudessa ottais meidät mut olis meille ihan mahdoton.. ja syyttyis meitä ku jouduttiin luopumaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
koira on hänen.. on ollu mukana ja turvana tosi vaikeassa elämäntilanteessa.. mut niillä on ihan mahdoton suhde.. luulen kuitenkin et mies todellisuudessa ottais meidät mut olis meille ihan mahdoton.. ja syyttyis meitä ku jouduttiin luopumaan
ei mun mielestä kyllä eläin saa mennä ihmisten edelle.ja kannattais muistaa aina, että ammuttuja nuolia ja sanottuja sanoja ei saa takaisin.

mulla 2! ystävää on sanonut että jos joku lähtisi niin lapset, koska eläimet oli ensin. Ja ei ollut mikään läppä.. Noh, toisesta perheestä lähti koira kun keskosen henki oli vaarassa, mutta eipä nuo lapseen osanneet kiintyäkään..

Toisesta perheestä ei ole kissat lähteneet vaikka kaikki 3 lasta on allergisia.

Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
ei mun mielestä kyllä eläin saa mennä ihmisten edelle.ja kannattais muistaa aina, että ammuttuja nuolia ja sanottuja sanoja ei saa takaisin.

No joo mutta joskus voi ajatella suhteellisuudentajua, jos allergia on lievää ja sen kanssa pystyy elämään niin ei ensimmäisenä tarvitse koirasta luopua tai viedä piikille. Ne lemmikitkin toisille sentään on perheenjäseniä yhtä tärkeitä ja jokaisen parasta pitää kyetä ajattelemaan ja punnita asioita. Sitäkin kuulee, että kun vähän jollekin tulee aihetta epäillä allergiaa niin jo varataan eläimille lopetusaikaa.

vaan esim tällänen tilanne oli.. koira juoksi mun jaloissa ja tallasin sen varpaille ku mulla oli lapsi sylissä.. mies näki tilanteen ja huusi et varo vaan etten tee samoin lapselle..

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja että' näin:
jo on ukolla otsaa!!!no munaa ei taida sitte ollakaan...

Sulla ei oo pilluu ollenkaa!

mistäs tiedät?ootkos koskaan nähny?

Päättelin vain typerästä lauseestasi. Oletko itse nähnyt ap:n miehen munattomuuden?

onneks sun lausees oli paljon viisaampi!

vaan esim tällänen tilanne oli.. koira juoksi mun jaloissa ja tallasin sen varpaille ku mulla oli lapsi sylissä.. mies näki tilanteen ja huusi et varo vaan etten tee samoin lapselle..

:o
Mielestäni toi on ihan kauheaa. Et varmaan kuitenkaan tahallasi tallannut. Miten muuten miehesi suhde koiraan ilmenee? Onko lapset yhteisiä?

noh.. koira on sellanen.. et aina ku mies liikahtaakin koira pomppaa pystyyn.. on jatkuvasti miehen kyljessä.. jos mies yrittää leikkiä lattialla lasten kans ni änkee väliin.. ja niin mies sit usein rapsuttaa sitä ja unohtaa leikit.. en mä osaa sanoa.. sellanen ärsyttävä suhde.. en osaa selittää.. liian kiinteä

no huh! äsken vielä olisin ollu puolustamassa miestäs, että ei se nyt varmaan tosissaan tarkottanut. halus vaan ilmasta sulle, kuinka tärkeä perheenjäsen koira sille on. ois meinaan meillekkin miehen kanssa ihan hirveen kova pala luopua koirista, jos lapsi osoittautiskin vaikeesti allergiseks... mutta nyt kyllä vaikuttaa, että miehelläs ei oo ihan kaikki kotona...

noh.. koira on sellanen.. et aina ku mies liikahtaakin koira pomppaa pystyyn.. on jatkuvasti miehen kyljessä.. jos mies yrittää leikkiä lattialla lasten kans ni änkee väliin.. ja niin mies sit usein rapsuttaa sitä ja unohtaa leikit.. en mä osaa sanoa.. sellanen ärsyttävä suhde.. en osaa selittää.. liian kiinteä

joskus voi tehokkain oppi tulla kantapään kautta.keksi jotain mikä"menee miehen edelle"...ainakin näin opetusmielessä.ei tuntune mukavalta niinkään päin.ja jotkut eivät osaa ajatella miltä toisesta tuntuu ennenkuin omalle kohdalle osuu.

se koira on sille pakkomielle.. jota mä en ymmärrä koska oon omistani joutunut luopumaan!!!aivan oon antanut ne vanhemmilleni lasten takia.. ja siksi et mies sais pitää omansa

tälläisessä suhteessa koira helposti kokee lapset kilpailijakseen ja uhaksi itselleen suhteessa mieheen.
tälläinen koira helposti myös saattaa käydä lapseen kiinni.
minkä rotuinen koira on?

..mä luulen että mä pitäisin lapset ja sanoisin ukolle et pitäköön sen koiran kun niin tärkeä. Tulkoon vaikka takas sit kun koira elämänsä elänyt. (Siis kuvittelen että jo vanhempi koira, jolla ei välttämättä enää montaa vuotta jäljellä?)

Yhteistyössä