Mulla olisi ongelma.... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Mä kun nyt olen päättänyt että kaikki ylimääräiset kilot saa tänä vuonna tippua.... ja päätin että keveämpi elämä alkaa tänään. Mutta kun mutta....

Kaapissa on vielä ihan hirmusesti uuden vuoden mässyjä; on popparia, sipsiä, tapaskeksejä, chilipähkinöitä, irtokarkkia.... :whistle: Mua houkuttaa ihan koko ajan mennä ja ottaa jotain hyvää. :snotty: Mitähän tuota keksis....

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Mä kun nyt olen päättänyt että kaikki ylimääräiset kilot saa tänä vuonna tippua.... ja päätin että keveämpi elämä alkaa tänään. Mutta kun mutta....

Kaapissa on vielä ihan hirmusesti uuden vuoden mässyjä; on popparia, sipsiä, tapaskeksejä, chilipähkinöitä, irtokarkkia.... :whistle: Mua houkuttaa ihan koko ajan mennä ja ottaa jotain hyvää. :snotty: Mitähän tuota keksis....

Mun neuvoni on, että mässäät vielä tämän viikonlopun. Aloita vaikka sunnuntaina, niin minäkin meinaan tehdä :) silloin ei enää kaapeistakaan löydy hyvyyksiä :p

:o Tehän vaan työnnätte mua tuonne kaappien suuntaan.... :snotty: ( enhän mä suinkaan hakenut täältä vahvistusta sille että kyllä mä nuo herkut voin vielä syödä pois.... :whistle: :saint: )

Yhteistyössä