Mulla olis vapaapäivä tänään...mitä sitä keksisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähe vaan! Siitä piristyy luulisin ja jaksais sitten kotihommiakin paiskia.

Mulla olisi kanssa ajatuksena kaverin kanssa aloittaa kuntosali tällä viikolla ja mä olen viimeksi käynyt 10 vuotta sitten. MITÄ SINNE LAITETAAN PÄÄLLE? :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Mulla olisi kanssa ajatuksena kaverin kanssa aloittaa kuntosali tällä viikolla ja mä olen viimeksi käynyt 10 vuotta sitten. MITÄ SINNE LAITETAAN PÄÄLLE? :whistle: :D

Muista nyt ainakin se oikean merkkinen juomapullo, ettei sua kivitetä kuoliaaksi :D

Mulla on aina ollut ihan vaan lenkkarit,jotkut verkkarit tms.ja teeppari:)

En lähe missään topissa ettei tarvii koko ajan tsiigailla kun makkarat pursuu :laugh:

Niin ja vesipullo sekä pieni pyyhe voi olla hyvä kanssa,ainakin alussa poljen yleensä lämmittelyksi kuntopyörää niin tulee aikasta hiki :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:

Muista nyt ainakin se oikean merkkinen juomapullo, ettei sua kivitetä kuoliaaksi :D

Ai himputti, niihän se olikin. Mä olin unohtanut sen katastrofiketjun. :laugh: Oliskos se sitten David-merkkinen vai onko se jo auttamattomasti out? :whistle:

Tuon Pirkka-vesipullon kanssa tuskin kehtaa. :laugh:

Mulla on ollut kyllä vanha Mehukatti-pullo, mutta onneksi meidän salilla ei käy muita :ashamed:

:D Mäkin voisin ottaa Mehukatti-pullon. Luodaan uusi nouseva trendi. ;)

Mä olen kyllä niin jo sinut itseni kanssa, että mua ei paljon hetkauta nuo trendit. Ajattelin mennä ihan ei-niin-kovin-sporttisissa lököhousuissa ja t-paidassa ja sukilla läskeineen päivineen.

Että jos tällä vkolla näkyy aloitus ko. tapauksessa kuntosalilla, :wave:

:laugh: Vieläkö ihmiset tänkin muistaa? :laugh:

Yhteistyössä