Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Lähe vaan! Siitä piristyy luulisin ja jaksais sitten kotihommiakin paiskia.
Mulla olisi kanssa ajatuksena kaverin kanssa aloittaa kuntosali tällä viikolla ja mä olen viimeksi käynyt 10 vuotta sitten. MITÄ SINNE LAITETAAN PÄÄLLE?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Lähe vaan! Siitä piristyy luulisin ja jaksais sitten kotihommiakin paiskia.
Mulla olisi kanssa ajatuksena kaverin kanssa aloittaa kuntosali tällä viikolla ja mä olen viimeksi käynyt 10 vuotta sitten. MITÄ SINNE LAITETAAN PÄÄLLE?![]()
![]()
Muista nyt ainakin se oikean merkkinen juomapullo, ettei sua kivitetä kuoliaaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Mulla on ollut kyllä vanha Mehukatti-pullo, mutta onneksi meidän salilla ei käy muita :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuu meille pelaamaan, mulle tulee uus peli tänään
yksin on tylsä pelata
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Lähe vaan! Siitä piristyy luulisin ja jaksais sitten kotihommiakin paiskia.
![]()
Muista nyt ainakin se oikean merkkinen juomapullo, ettei sua kivitetä kuoliaaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuu meille pelaamaan, mulle tulee uus peli tänään
yksin on tylsä pelata
Okei!Mihis päin suuntaan?![]()