Mulla oli suhde parhaan ystäväni miehen kanssa noin vuoden ajan. Nyt pelottaa että joskus vielä käy käry...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elluska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elluska

Vieras
kukaan ei tiedä, minä enkä kaverin mies ei olla kenellekään kerrottu...mutta mitä jos miehelle tulee joskus omantunnonpuuskassa pakko kertoa vaimolleen mitä meidän välillä on tapahtunut? Ei ollut mitenkään systemaattista pettämistä, mutta useamman kerran kännissä sekoiltiin (suudeltiin). Kaduttaa hirveesti ja on tosiaan mun paras kaveri...toivottavasti ei saa koskaan tietää. :(

no siis tuollainen suhde, että suudeltiin aina kun nähtiin. On kai se jonkunlainen suhde sekin, tai kertokaa parempi sana mitä käyttää tässä tilanteessa, kun en itse parempaa keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja elluska:
no mitä se kiinnijääminen auttais?? TUlis vaimolle vaan paha mieli kun menettäis ystävän ja miehen! Ei me tehdä sitä enää koskaan ja kadutaan molemmat!

mitä se nainen tekee tommosella ystävällä ja miehellä??

no mitä se kiinnijääminen auttais?? TUlis vaimolle vaan paha mieli kun menettäis ystävän ja miehen! Ei me tehdä sitä enää koskaan ja kadutaan molemmat!

Jos toi ois mun kohdalla, niin mun puolesta painukoot kummatki suolle, haluaisin ehdottomasti tietää mitä selän takana tapahtuu. Ansaitsisin paljon paremman ystävän ja miehen

mä olen kyllä sitä mieltä että paras ystävä sä et todellakaan ole vaan pahimmasta päästä. Mä en ainakaa tuollaista ystävää kaipais. Toivottavasti käry käy ja ystäväs saa tietää sun todellisen luonteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Oksettaa tuollaiset "ystävät". Kertapussailun vielä vois pistää kännin piikkiin, tunnustaa ja antaa anteeksi mutta tuollainen systemaattinen luottamuksen pettäminen oksettaa! :x

Lähetäänkö illalla ottaan lärvit?

no ei olis kiva, kai mä nyt sen tajuun. Ihan ku mä tästä tilanteesta nauttisin. Kärsin ihan hirveesti ja niin kärsii se mieskin.

Mä oon sitä mieltä että jos ei osaa kännissä kontrolloida käytöstään niin olkoot ilman alkoholia. Kyllähän sääki oot tienny mitä teet vai ootko ollu sammuneena. Eikö ois voinu sanoa ukolle et EI, sä oot mun parhaan kaverin mies?

Yhteistyössä