Mulla oli nuorena hyvin rahaa ja omaisuutta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Velaton kolmio,kaksi autoa. Rahaa ostella vaatteita,kenkiä,käydä syömässä ravintoloissa yms. Nyt viisikymppisenä olen peeaa ja juuri .ietin,miten taas rahoitan teinin vaatteet ja sukujuhlatkin on viikonloppuna. No katoavaista on mainen omaisuus.
 
vierailija
Viisas ihminen ei kadu ja surkuttele menneitä asioita.
Ota esimerkkiä Suomeen paenneista ukrainalaisista naisista. He ovat tyytyväisiä ja iloisia ihmisiä. Heidän entiset kodit ovat raunioina eikä kotimaahan paluusta ole tietoa. Valoisa elämänasenne kantaa yli synkän virran kuin suositussa amerikkalaisessa hitissä.
Huumorintajulla pötkii pitkälle.
Ei mies vaihtamalla parane. Sillä ohjenuoralla olen elänyt ja hyvin menee.
Mummoa ja ukkia minulla ei ole koskaan ollutkaan. Olivat jo edesmenneitä kauan ennen syntymääni.
 
vierailija
Viisas ihminen ei kadu ja surkuttele menneitä asioita.
Ota esimerkkiä Suomeen paenneista ukrainalaisista naisista. He ovat tyytyväisiä ja iloisia ihmisiä. Heidän entiset kodit ovat raunioina eikä kotimaahan paluusta ole tietoa. Valoisa elämänasenne kantaa yli synkän virran kuin suositussa amerikkalaisessa hitissä.
Huumorintajulla pötkii pitkälle.
Ei mies vaihtamalla parane. Sillä ohjenuoralla olen elänyt ja hyvin menee.
Mummoa ja ukkia minulla ei ole koskaan ollutkaan. Olivat jo edesmenneitä kauan ennen syntymääni.
Enpä minä tässä niin paljoa miestä ole vaihtanutkaan. Ensimmäinen aviomieheni kuoli ja nyt olen kohta ollut parikymmentä vuotta toisen aviomieheni kanssa.
 

Yhteistyössä