Mulla meni nyt maku koko huuto.netiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöh.

Vieras
Ärsyttää tuo, että laitetaan sinne jatkuvasti tavaraa myyntiin suuremmalla lähtöhinnalla, kuin mitä on kaupan myyntihinta. Juu, tiedän kyllä, että huuto.net ei ole kirpputori, ja tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan joka maksaa... Mutta tuntuu, että tuolla lastenvaatepuolellakin H&M:ltä ostetut vaatteet ovat viime aikoina olleet lisääntyvissä määrin myynnissä edellä kuvatulla tavalla. Ei enää kiinnosta selailla koko huutista, kun saman tuotteen voin hakea tuolta kaupasta halvemmalla...

Kyllä minuakin tuo on ihmetyttänyt. Mutta sitten jotkut haluavat niitä kuitenkin ostaa, kun ei ole kauppoja lähellä ym. Toisaalta olen myös ihmetellyt sitä, että jotkut ovat valmiita maksamaan KÄYTETYISTÄ enemmän kuin se kaupan hinta.

Juu, no eihän siinä, että jos huudot nousevat korkealle, mutta se on ärsyttävää, kun jo lähtöhinta tai hv laitetaan korkeammaksi kuin kaupassa. Muutenkin tuolla on käytettyjen lastenvaatteiden hinnat vähän turhan korkealla, alle 3e+pk ei saa minkäänlaista bodya.. Ennemmin sitten laitan muutaman euron lisää ja haen kaupasta uuden.

Kumma kyllä mä en ole törmännyt niin kalliisiin lasten vaatteisiin siellä. Pojalle just Spiderman-vaatteita, osa käyttämättömiä, todella halvalla. Paita, sukat + alkkarit n. 10e yhteensä.

Mustakin siellä alkaa olemaan ihan mahdottomat hinnat, paljon halvemmalla saa kirpputoreilta ja samalla voi kunnolla tutkia mitä ostaa eikä tule niin helposti vikaostoksia. Leluja katselin muksuille ja totesin että halvemmalla saa kaupasta kun ottaa huomioon postikulut.

Mä juuri päätin, että en enää laita huutikseen lastenvaatteita myyntiin. Myin juuri ison kasan vaatetta eräälle ihmiselle, ja kas kummaa, nyt nuo samat vaatteet ovat hänellä myynnissä kaksinkertaiseen hintaan.. No eihän siinä, pääasia että pääsin vaatteista eroon, mutta taidanpa nuo loput vaatteet heittää vaan roskiin tai sitten viedä lahjoitukseen jos jaksan. En nyt viitsi kumminkaan toisten rahallista bisnestä alkaa tukemaan huutiksen kautta enää tämän jälkeen.

Yhteistyössä