Mulla menee hermot näihin supistuksiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Mä en pysty tehdä enää mitään, tänään raskain homma oli pikainen kauppareissu ja silti on koko päivän supistellu. Samanlainen päivä oli eilen ja toissa päivänä :| Ne alkaa aamusta ja jatkuu ihan koko päivän, koko ajan kun seison tai istun. Viikon päähän sain neuvolalääkärille ajan, katotaan sitte kuinka käy :/ Toivottavasti en joudu vuodelepoon... vielä kun häihin on aikaa vaan vähä päälle viikko :) Niin, ja nyt on vasta rv 22+5 :o

Huominen jo kauhistuttaa, ku pitäis jaksaa leipoa kakkuja, keksejä, pullaa... ku on poikien synttäritkin vielä kaiken hyvän lisäksi :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja VauvaUnelma:
tsemppiä sulle :hug: :hug: toivottavasti kaikki menee hyvin ja vauva pysyy masussa vielä tovin :) Rentoudut nyt vaan kuule kunnolla :)

pitää vaan pitää peukalot ja isovarpaat pystyssä, että pysyin vielä ainaki tuonne lokakuulle asti mahassa.
Niin vaikee olla tekemättä yhtään mitään, ku pyykkien kuivamaan laitto saa aikaan jo semmoset supistukset |O Ei vaan osaa pelkästään maata :| Kai se on vaan harjoteltava olemaan "laiska".

Alkuperäinen kirjoittaja just:
sinuna ehkä kävisin tutkimuksissakin enkä hakisi vaan lisää saikkua!

Mä oon käyny jo monen monta kertaa, syytä supistuksiin ei tiedetä. Virtsa on ok. Ne ei onneksi oo kipeitä, mutta ku ne jatkuu ihan koko päivän ja ihan taukoamatta kun seison. Ihan kaikki tulokset on ollu koko ajan kunnossa. Eikä nuo supistukset oo ainakaan vielä avannu paikkoja...

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
sinuna ehkä kävisin tutkimuksissakin enkä hakisi vaan lisää saikkua!

Mä oon käyny jo monen monta kertaa, syytä supistuksiin ei tiedetä. Virtsa on ok. Ne ei onneksi oo kipeitä, mutta ku ne jatkuu ihan koko päivän ja ihan taukoamatta kun seison. Ihan kaikki tulokset on ollu koko ajan kunnossa. Eikä nuo supistukset oo ainakaan vielä avannu paikkoja...

no jos ei paikat auki niin ei sit mitään hätää.ei se sit oo pihalle tulossa.

mitäpä jos jättäisit leipomiset ja kaiken muun ylimääräisen myös tekemättä. ei oo leikin asia, jos tollai supistelee. sun velvollisuus on nyt olla "laiska", kyseessä on sun syntymättömän lapsesi hyvinvointi ja selviytyminen.
terveisin keskosen äiti, jolla supistelut alkoi rv 19 eivätkä saaneet aikaan mitään näkyvää, mutta kaikesta "laiskottelusta" huolimatta lapsi syntyi ennenaikaisesti (onneksi vasta rv 34)

Tervetuloa joukkoon. Mä oon aikalailla levossa, kun supistelee. Se näköjään määrää tahdin. Saikkua vaan hakemaan ja mielellään vaikka jäädä jo kokonaan pois töistä.
Niin kauan aikaa, kun ne ei ole kivuliaita, ei pitäs olla mitään hätää, sanoi kätilö eilen.
Mulla rv 20+3

Lepää nyt hyvä ihminen! Pyydä jotain ystävää tai tuttua leipomaan välttämättömät avuksi ja loput osta kaupasta. Tärkeintä on nyt se, että sä voit hyvin ja samalla vauva. Myöhemmin on turha katua ja miettiä, että miten ois kannattanu toimia. Kyl kaikki hyvin menee, oisko osaltaan myös stressistä johtuvaa, kun leipomiset ja häät edessä jne.. Tsemppiä!! :hug: :hug:

Enpä mä taida enää töihin uskaltaa mennä, välillä oon koittanu päivän olla ja sitte taas joutunu hakemaan saikkua. Kai se on vaan harjoteltava makaamaan ja jätettävä kotihommat miehelle. Sais jo tämä kuumuus loppua, niin olis varmasti vähä helpompi olo.

Yhteistyössä