E
etelän lämpöön
Vieras
Mies on kyllästynyt suomeen. Hän ei pidä enää työstään eikä kuulemma oikein mistään, hän haluaa kuulemma muuttaa pois, mutta suomesta! Pelkkä paikkakunnan vaihto ei riitä. Hän haluaa kait aloittaa kaiken alusta! (meillä on ollut keväällä ero,palattu yhteen) Niinpä hän haluaa kuulemma pois vähäksi aikaa. On puhunut että jos espanjaan muutettaisiin vuodeksi, hänellä olisi siellä jo työpaikka, suomalaisesta paikasta. Kohta pitää ilmoittaa ottaako hän työtä vastaan. Olemme katsoneet jo asuntoja sieltä ja lukeneet jotain ja eilen mulle iski hirveä paniikki! Minua on aina pelottanut ajatus muuttaa ulkomaille, varsinkin nyt kun on lapsikin. Miten ihmeessä uskaltaisin liikkua siellä lapsen kanssa, lapsi 2v. Ja entä jäisinkö lapsen kanssa ihan yksin, olisin vain kotona, lapsella ei kavereita jne...? Se on pahin pelkoni! Miehen unelma taas on ollut asua jonkun aikaa ulkomailla, mutta minä kammoksun sitä
Enkä uskalla sanoa sitä hänelle suoraan...
Mutta tulisiko sielä elämisestä mitään, jos joku tietää jotain niin kertoo...
Sitten mietin kun meillä olisi koira, noutaja, miten koiraa voi sellaiseen paikkaan viedä? Kuulemma juniin,takseihin, busseihin ei koiria oteta joten ääh...
Kaikki kuulostaa niin vaikelata yhtäkkiä!
Mutta tulisiko sielä elämisestä mitään, jos joku tietää jotain niin kertoo...
Sitten mietin kun meillä olisi koira, noutaja, miten koiraa voi sellaiseen paikkaan viedä? Kuulemma juniin,takseihin, busseihin ei koiria oteta joten ääh...
Kaikki kuulostaa niin vaikelata yhtäkkiä!