MULLA HAJOO PÄÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viha

Vieras
Mä en s**tana jaksa noita penskoja!!! 6v ja 3v koko ajan tekee jotain toisilleen, tappelee, huutaa, kitisee, itkee, valittaa ym ym. Tuntuu et oikeesti voisin antaa ne johonkin perhekotiin pois. Nuo masentaa mut ihan kokonaan. Hermo on kiree ku viulunkieli joka päivä, päivästä toiseen.
Jos lasta voi vihata, niin mä vihaan noita kahta. Oikeesti.

voi kuule, meillä kans 8 vuotias ja 2 vuotias kinaa koko ajan, tai toi nuorempi tekee kiusaa vanhimmalle ja vanhin sitten huutaa niin että nään mahalaukkuun asti sen avonaisesta kidasta. Välillä ei auta kun laittaa vanhin omaan huoneeseen ettei pää hajoo tyystin, pienimmällä kun ei ole sinne asiaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hemeli:
Ota lomaa arjesta että jaksat!
Lapsille hoitaja ja sinulle omaa aikaa.

ja sehän on niin yksinkertaista neuvoa vierestä ja naps niin tapahtuu.
Olen elänyt kanssa raskaan vaiheen lapsen kanssa aikanaan. Ja ei niitä hoitajia oteta tuosta noin vain ja lähdetä vapaalle.
Ei ole tukiverkostoa paikkakunnalla, ei ole mll.n hoitopalvelua, kavereilla on omat pienet lapset ja lopussa heidän kanssaan, siskoa ja mummeja ei voisi vähempää kiinnostaa auttaa, rukoillut ja nöyrtynyt ja anellut apua heiltä en ole saanut. Rahaa ei ollut ottaa ja palkata hoitajaa.
Ei tullut rahaa soskusta, ei seurakunnalta. Rahaa oli elättää perhe, maksaa laskut ja asuminen, lääkkeet. Vaatteet mutta ylimääräseen vapaaseen ja lomaseen ei ollut rahaa kuten ei hoitajan palkkaamiseen.

Olisko parempia ehdotuksia Hemeli?

Yhteistyössä