Mulla ennestään tosi isot rinnat ja pelkään että raskauden myötä kasvavat ihan hirveiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dddd

Vieras
Miten teillä isorintaisilla on raskauden edetessä kuppikoon kanssa käynyt? Pelottaa kun on nyt jo hirveitä niska/hartia ongelmia ja jos ne tästä vielä kasvaa ja tulee painavammaksi niin varmaan kuolen tuskasta... :( Nyt liivien koko 80/E ja rinnat välillä tosi tosi kipeät tiettyyn aikaan kierrosta ja kun ne ovat raskaat niin ilman tukea ei pysty suunnilleen silloin edes nukkumaan. Inhottavaa.

omistan rintavarustuksen kokoa 75 D/E ,eikä se raskaudessa/imetyksessä siitä mihinkään muuttunut,eli ei välttämättä muutu tilanne.Hanki hyvät tukevat,leveäolkaimiset liivit,vaikka olisivatkin vähän mummomaiset,käytä niitä ainakin silloin kun ei tarvii riisuutua.

Kyllä minulla kasvoi ja paljon. Sukuvika. Äidilläni ja äidin äidillä kasvoi myös aikoinaan raskaudessa suunnattomat rinnat. Kuppikokoni G ja liivejä tosi "helppo" löytää. Ennen raskautta oli 85C.

Mun koko on 85F eikä ole raskauksien myötä muuttunut. Ennen koko oli 85D/E, mutta olen aikanaan lihonut muuten vaan ja kuppikoko kasvanut sen myötä. Imettäessä rinnat oli toki jonkin verran isommat, mutta palautuivat ennalleen. Mulla ei ola ollut niskaongelmia rintojen takia, johtuu varmaan paljosta liikunnasta. Kunnon liivit on kyllä ehdottomat!

mulla oli ennen raskautta 75d... tais olla joku 12 viikko menossa kun ostin ekat uudet liivit kokoa 80e ja loppuraskaudesta imetysliivit 80f ja kun niihin survoutuminen alko ottaa päähän niin ostin bebes.fi verkokaupasta bravado blissit kokoa 80 h/i ja yöks bravadon yöliivit kokoa m++ nähtäväks jää et palautuuko nää mihin imetyksen jälkeen mut ainakin normaali/pienirintaset kaverit on valittaneet kun niiden rinnat on palautuneet omiin mittoihin imetyksen jälkeen...

Mulla oli myös jumbotissit ennen raskauksia mutta kun toinenkin lapsi oli tehty sain ilmaisen pienennnysleikkauksen kunnan kautta. Kannattaa kysyä, voi lykästääkin!

Ennen raskautta 75E. Imettäessä 80J. Imetyksen loputtua 80G. Paino sama kuin ennen raskautta. Luulin ennen, että mulla oli isot tissit, mutta nää nykyiset vasta isot on. Silti harrastan juoksua edelleen eikä mulla oo selkävaivoja.

Mulla normisti 85d kokoa, nyt raskaana ollessa tuntuu että rinnat vaan paisuu ja paisuu, ja tuntuvat tosi hankalilta.. Pitäisi kunnon liivit löytää, mutta helpommin sanottu kuin tehty, mulle on ihan tuskaa lähteä sovitteleen liivejä muutenkin, ja nyt jo pelkkä ajatus ahdistaa..

Mulla on F koko ollut nyt vielä koko raskauden (RV33), joten ainakaan vielä eivät ole kasvaneet. En tiedä voiko se johtua siitä, että mun paino on tippunut raskausaikana n.10kg. Joten onkohan rinnat sen takia pysyneet saman kokoisina.

Leikkauksesta minäkin haaveilen. Pitää ottaa sitten selvää kustannuksista ja jonoista, kunhan lapsi luku on meillä ensin täynnä.

Miten teillä isorintaisilla on raskauden edetessä kuppikoon kanssa käynyt? Pelottaa kun on nyt jo hirveitä niska/hartia ongelmia ja jos ne tästä vielä kasvaa ja tulee painavammaksi niin varmaan kuolen tuskasta... :( Nyt liivien koko 80/E ja rinnat välillä tosi tosi kipeät tiettyyn aikaan kierrosta ja kun ne ovat raskaat niin ilman tukea ei pysty suunnilleen silloin edes nukkumaan. Inhottavaa.

Mulla on koko nyt 75 I!! Ja raskauden jälkeen kun maito nousi, koko kasvoi niin paljon että mitkään rintaliivit ei sopinut. Ainakin kahdella koolla.
Ja se sattui, oikeesti aiva hillittömästi :(

Mulla alkuraskaudesta kasvoi c.stä melkein dd. puolelle, mut nyt loppuraskaudesta tissit on kutistunu ja tyhjät, no, eipä tartte ainakaan nahkan venyä rikki kun maito nousee... :P

Eiköhän tuo ole aika yksilöllistä miten rinnat kasvaa? Mutta kyllähän ne jonkin verran yleensä kasvavat. Itselläni on B-kupit normaalisti ja nyt raskaana kuppi on D. Imettäessä varmastikin E-kokoiset täytyy ostaa. Saat muuten varmasti pienennysleikkauksen, eikö niitä aika helposti myönnetä isorintaisille?