Mulla ei oo ollu tänään miestä ollenkaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Mies osti jokin aika sitten itelleen uuden lelun ja on sillä leikkinyt KOKO päivän kun vihdoin sai siihen tarvittavan osan, sitte ku lopetti leikkimisen ni alko pelaamaan tietokoneella, pelannu sillä nyt sit viimeiset 2h. huoh
Ihan muissa maailmoissa, sanaakaan ei oo tänään sanonut, mikä olis liittynyt johonkin muuhun, kuin tuohon leluun.
Sit pitäis sänkyynmennessä olla kiinnostunut seksistä |O

Taidan hakee sen lelun sänkyyn ja sanoo et leiki sillä :D

Onko muidenkin miehet tollasia, et ku innostuvat jostain asiasta ni sit sen asian parissa vietetään koko päivä ja ei muusta puhutakkaan? Ja mun pitäis olla sit ihan hirveen kiinnostunut siitä :O

Sellaista se on kun on mielenkiintoisia harrastuksia.

Toivottavasti ei suuttunut kun et ollut seksiin valmis. Se nyt on vähän oma vika tuossa tapauksessa.

Mutta en kyllä näe mitään vikaa siinä että joskus uppoutuu harrastuksiinsa ihan kokonaiseksi päiväksi :)

Joo ei siinä mitään väärää olekkaan :) Mut sitä en ymmärrä, että mun pitäis olla kauheen kiinnostunut siitä lelusta nyt sit myös :D Ku selittää ja selittää ni ei vaan jaksa :D Hetken olinkin "kiinnostunut"

Voi sitä silti jostain muustakin puhua, ei mieskään kauaa jaksa kuunnella mitään naisten juttuja :D

Tai no, mun mies on sellainen et nää jutut kiinnostaa jonkun aikaa ja ei muuta teekkään, kunnes keksii jonkun uuden jutun. Aina ku on just keksiny jonkun uuden jutun ni tällaista se sit on :D

googletellaan ensin vaikka kuinka kauan jotain juttua ja sit ehkä ostetaan sellanen ja sit googletellaan vähän lisää, katotaan videoita jne jne

Joo ei siinä mitään väärää olekkaan :) Mut sitä en ymmärrä, että mun pitäis olla kauheen kiinnostunut siitä lelusta nyt sit myös :D Ku selittää ja selittää ni ei vaan jaksa :D Hetken olinkin "kiinnostunut"

Voi sitä silti jostain muustakin puhua, ei mieskään kauaa jaksa kuunnella mitään naisten juttuja :D

Tai no, mun mies on sellainen et nää jutut kiinnostaa jonkun aikaa ja ei muuta teekkään, kunnes keksii jonkun uuden jutun. Aina ku on just keksiny jonkun uuden jutun ni tällaista se sit on :D

googletellaan ensin vaikka kuinka kauan jotain juttua ja sit ehkä ostetaan sellanen ja sit googletellaan vähän lisää, katotaan videoita jne jne

Pöh, sellaista se on kun on intohimoinen harrastus. Se on hyvä asia että pystyy innostumaan jostain asiasta niin kovasti että juttua riittäisi. Se on puolison osa joutua vähän sijaiskärsijäksi siinä jos ei ole ketään muuta jolle suu vaahdossa selittää siitä :laugh:

Eiköhän tämä intohimoinen luonteen osa ole myös osa hänen viehätystä vaikka ärsyttääkin joskus :)

Pöh, sellaista se on kun on intohimoinen harrastus. Se on hyvä asia että pystyy innostumaan jostain asiasta niin kovasti että juttua riittäisi. Se on puolison osa joutua vähän sijaiskärsijäksi siinä jos ei ole ketään muuta jolle suu vaahdossa selittää siitä :laugh:

Eiköhän tämä intohimoinen luonteen osa ole myös osa hänen viehätystä vaikka ärsyttääkin joskus :)

Tuo on kyllä totta :heart: Just tollaseen vaahtoajaan mä rakastuin :)
Ja onneks tuo tän kertainen lelu on sellainen, että koko perheelle riittää siitä iloa. Osti meinaa sellaisen bensalla käyvän radio-ohjattavan auton :D Sillä se on päristellyt koko päivän, korjaillut ja taas päristellyt. Kahteen kertaan kerinnyt purkamaan sen palasiksikin jo

• Tykkää
Reactions: kepsis
[QUOTE="sally";28586851]Mikäs se miehes lelu sitte on? =)[/QUOTE]

Leikkiauto :D
Osti sen jo aikaa sitten, mut joku osa piti vaihtaa ja sai sen osan vasta tänään.
Eli ei oo kerinny vaahtoamaan aiemmin :D tietty videoita jne on katellut mut aika hissuksiin kuitenkin :D

• Tykkää
Reactions: kepsis
[QUOTE="sally";28586865]:D ihana! Mahtava harrastushan tuo on! :D[/QUOTE]

On juu, mut siinä vaiheessa mun mielenkiinto loppuu, kun aletaan selittämään moottorin osista :laugh: ja näyttämään et miten kaikki toimii :D

Tiedän tunteen, menetin mieheni moottoripyörille tuossa muutama kesä sitten.

Sanonpa vaan, että luojalle kiitos Suomen vuodenajoista, jos ei talvea olisi niin tuskin olisi enää meidän parisuhdetta.

Kyllä taas reilu viikko sitten mulla käpy kärvähti kun eräänä ukkosiltana jätti mies minut keskelle pihaa pönöttämään raekuuroon kauppakassien kanssa, kun piti kiireellä juosta suojaamaan mopoa, ettei ota maalipinta vauriota. :/

Voit uskoa että siinä rakeiden napsuessa otsaan ja painavien kauppakassien painautuessa kämmeniin, kirosin ihan jokaisen miessukupuolen edustajan ja moottoripyörän keksijän alimpaan helvettiin. argh.

[QUOTE="vieras";28586877]Tiedän tunteen, menetin mieheni moottoripyörille tuossa muutama kesä sitten.

Sanonpa vaan, että luojalle kiitos Suomen vuodenajoista, jos ei talvea olisi niin tuskin olisi enää meidän parisuhdetta.

Kyllä taas reilu viikko sitten mulla käpy kärvähti kun eräänä ukkosiltana jätti mies minut keskelle pihaa pönöttämään raekuuroon kauppakassien kanssa, kun piti kiireellä juosta suojaamaan mopoa, ettei ota maalipinta vauriota. :/

Voit uskoa että siinä rakeiden napsuessa otsaan ja painavien kauppakassien painautuessa kämmeniin, kirosin ihan jokaisen miessukupuolen edustajan ja moottoripyörän keksijän alimpaan helvettiin. argh.[/QUOTE]

Voin kuvitella :D

Yhteistyössä