Mulla ei ole rahaa 700e rilleihin! Saako rillejä 200e ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Kyllä saa ihan mukavia. Nissenillä oli se 55 ? hylly ja sieltä yhden ihan kivat bongasinkin. Siihen linssit päälle, niin ei ne kalliit ole.

Mutta moniteholinssit ON kalliita. Ei se kehysten hinta tässä olekaan se määräävä tekijä vaan ne linssit!

Itse ostin viime syksynä Nisseniltä lasit, 55 e kaikkiaan, näöntarkastuksineen, oli tarjous. Mulla on hajataitto, monitehot jos tarvitsee niin on vähän kalliimpaa tarjouksestakin, mutta jos odottelet ja pidät silmät auki, voit saada alle 200 e.

Toinen vaihtoehto on että hommaat lasit Virosta. Tutut on hankkineet, ja olleet ihan tyytyväisiä. Tosi paljon halvemmat hinnat kuin Suomessa, tietty matkalle ja majoitukselle tulee hintaa. Yksi tuttava menee aina joskus muutamaksi päiväksi lomailemaan Tallinnaan, ja pistää samalla rillit, purukaluston, hiukset ja kasvot kondikseen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Kyllä saa ihan mukavia. Nissenillä oli se 55 ? hylly ja sieltä yhden ihan kivat bongasinkin. Siihen linssit päälle, niin ei ne kalliit ole.

Mutta moniteholinssit ON kalliita. Ei se kehysten hinta tässä olekaan se määräävä tekijä vaan ne linssit!

Joo, EN LUKENUT aloitusta just pilkulleen. Mutta kyllä kannattaa vertailla, edullisiakin voi löytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
mä sain rillit 187e. Kyllä niitä saa ja hienojakin vielä. :D

Moniteholsit tosin on huomattavasti tyyriimpiä kuin yksiteholasit.

Itse ostin vuosi sitten Eyenilta, hintaa 175 ? ja pakettiin kuului kahdet rilit + aurinkolasit voimakkuuksilla.

Hintaan vaikuttaa myös se minkälaiset linssit haluaa.onko erikoispinnoitteita ym

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

Joo, EN LUKENUT aloitusta just pilkulleen. Mutta kyllä kannattaa vertailla, edullisiakin voi löytyä.

onko monitehot selaiset joita voi pitää koko ajan, ettei vaan lukiessa.
Mä voin lukea lasit päässä, mutta näen huonosti kauas. Pidän lasejani siis koko ajan, koska näen niiden kanssa paremmin

en ole vielä koskaan saanut silmälaseja alle 500 eurolla, vaikka aina yritän valita halvimmat sangat ja mitään erikoispinnoitteita en ota. Sitten päälle vielä piilolasit ja aurinkolasit voimakkuuksilla jne jne. niin silmiin saa uppoamaan tuhansia. Olen varaamassa syksyksi silmäleikkausaikaa, koska tuo leikkaus tulee halvemmaksi kuin tämä jatkuva lasien uusiminen!

Juuri ennen joulua ostin tyttärelle ja itselleni lasit favopticikilta, tyttärellä normilasit ja mulla moniteho.
Silmäasema antoi tarjouksen joka oli n. 800 ?, nettikauppaan meni 129 ? yhteensä.
Hyvin näillä on nähnyt ja kivat kehykset. Olen tilannut aiemminkin ja ollut aina tyytyväinen. Kannattaa miettiä tätä vaihtoehtoa.

Tallinnasta saa tuohon hintaan kahdet progressiiviset, käykääpä vilkaisemassa:

http://issuu.com/prilliklubi/docs/prillklubi?viewMode=magazine
www.facebook.com/prilliklubi

Terv,

Tyytyväinen!

Mä ostin muutama kuukausi sitten Nisseniltä monitehosilmälasit uusilla pokilla ja itsellään tummuvilla linsseillä vähän alta 500 ?. Sen olisi pystynyt myös maksamaan osamaksulla, korottomasti puolessa vuodessa ja koron kanssa kahdessa vuodessa.

Yhteistyössä