R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rr:Meillä pitäis uusia rillit molemmille, miehelle ja minulle, mutta toistaisesti ei ole rahavarat sitä sallineet.. :/ Kallista hupia..
Alkuperäinen kirjoittaja emma:Kyllä saa ihan mukavia. Nissenillä oli se 55 ? hylly ja sieltä yhden ihan kivat bongasinkin. Siihen linssit päälle, niin ei ne kalliit ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mä sain rillit 187e. Kyllä niitä saa ja hienojakin vielä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja emma:Kyllä saa ihan mukavia. Nissenillä oli se 55 ? hylly ja sieltä yhden ihan kivat bongasinkin. Siihen linssit päälle, niin ei ne kalliit ole.
Mutta moniteholinssit ON kalliita. Ei se kehysten hinta tässä olekaan se määräävä tekijä vaan ne linssit!
Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä Yksinkertaisuus:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mä sain rillit 187e. Kyllä niitä saa ja hienojakin vielä.![]()
Moniteholsit tosin on huomattavasti tyyriimpiä kuin yksiteholasit.
Itse ostin vuosi sitten Eyenilta, hintaa 175 ? ja pakettiin kuului kahdet rilit + aurinkolasit voimakkuuksilla.
Alkuperäinen kirjoittaja emma:Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja emma:Kyllä saa ihan mukavia. Nissenillä oli se 55 ? hylly ja sieltä yhden ihan kivat bongasinkin. Siihen linssit päälle, niin ei ne kalliit ole.
Mutta moniteholinssit ON kalliita. Ei se kehysten hinta tässä olekaan se määräävä tekijä vaan ne linssit!
Joo, EN LUKENUT aloitusta just pilkulleen. Mutta kyllä kannattaa vertailla, edullisiakin voi löytyä.