mulla ei ole mitään itsehillintää!!! syömisistä-laihiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap2

Vieras
Olen aika masentunut tämän stressitilanteen vuoksi (raha-remontti-muutto-miehen loppuunpalaminen yms.)
Olen yrittänyt katsoa vähän mitä syön, sillä painoa tullut n. 5kiloa lisää. Äsken söin lounaaksi maittavaa itsetetyä sosekeittoa ja piti jäädä siihen, no sitten vedinkin vielä heikkona valmishampparin! Yök, vastustan niitä (mies oli ostanut) No nälkö ainakin lähti. Mutta voi vee että en osaa yhtään hillitä. Karkkiakin otin lootasta vaikka täynnä E-tä. Tuplayök. Hyi minua!
miten saa itsekuria?!

Sama ongelma. Raskauskilot eivät lähde mihinkään, paino päinvastoin vain lisääntyy. Itsekuri on aivan hukassa, kun on niin väsynyt koko ajan. Tällöin sitä helposti sortuu herkkuihin ja etsii lohdutusta ruuasta.

Minullakaan ei ole itsekuria, syön isoja ruoka- annoksia ja makeaa päivittäin. Silti olen laihtunut, koska teen kahta työtä, toinen fyysisesti suht. rankkaa. Ehdotan siis muillekin syöpöttelijöille liikunnan lisäämistä, silloin syömisestä ei tarvitse niin kamalasti huolehtia :D

Saispa jostain sellaisen pillerin, ettei tekisi makeaa mieli.

Moni sitä sanoo, että siitä sokerikoukusta pitää vaan vieroittaa itsensä, mutta helpommin sanottu kuin tehty!

Yhteistyössä