Mulla ei ole kauraryyniä ja teen lihapullia

  • Viestiketjun aloittaja Kokki
  • Ensimmäinen viesti
vieras
no itte tein kerran kiisseliä tosi väsyneenä ja laitoin pottujauhojen tilalle mannaryynejä. suurustin sitten uudelleen pottujauholla ja kukaan ei mitään huomannut. kokeile rohkeasti! onko sulla muuten leipää? tuore leipäkin käy, murustelet sen pieniksi vaan.
 
...
En ole koskaan kauraryynejä laittanut. Joskus korppujauhoja, useimmiten vaaleaa leipää, josta poistan kuoret. Joskus teen ihan vain LIHApullia, enkä laita mitään jatketta. :)
 
mie
Mäkään en oo kuullu koskaan, ett joku laittais kauraryynejä lihapullataikinaan. Korppujauhoja oon laittanu, mut voihan sitä tehä ilman mitään jatketta.
Joskus jossain kokkiohjelmissa on sanoneet että ei sais laitta kananmunaa, mut mä kyl en osaa tehä ilman kananmunaa!
 
Ap
On mulla näkkäriä! Ja jauhojakin. Kumpaa nyt laittais, valinnan vaikeus iskee seuraavaks :D riisimuroja ei myöskään ole. Ja kananmunaa laitan kyllä, ilman sitä ne murenee niin helposti, testattu on.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
On mulla näkkäriä! Ja jauhojakin. Kumpaa nyt laittais, valinnan vaikeus iskee seuraavaks :D riisimuroja ei myöskään ole. Ja kananmunaa laitan kyllä, ilman sitä ne murenee niin helposti, testattu on.
jos ei olis kananmunaa nii juustoraaste on aika hyvä, sopii se muutenkin... :p
 

Yhteistyössä