Mulla ärsyttää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
Mulla ärsyttää kun lapset kinastelee. Mulla ärsyttää kun lapset levittää joka ikisen helevetin tavaran eikä viiti siivota niitä pois. Mulla ärsyttää kun kukaan muu ei viiti siivota tässä talossa. Mulla ärsyttää kun kukaan muu ei kato mitä nuo ipanat tekee. Mulla ärsyttää kun ulkovaatteiden yms. ei anneta olla rauhassa vaan niitä viedään ties minne ja kun niitä tarttis, ei niitä löydä mistään. Mulla ärsyttää kun kukaan muu aikuinen tässä taloudessa ei viitsi laittaa niitä vaatteita paikoilleen vaan aina saa etsiä niitä joka paikasta.

:kieh: :kieh: |O |O |O

kiitos. Ja pääkin särkee prkl.

(eikä se oikeesti edes ole joka kohta noin, tänään vaan tuntuu siltä...)

jopas oli tutut ärsytykset :D päänsärkyä myöten.
tosin meillä ei oo sitä toista aikuista, mut ei auta vaikka miten koittas järkätä vaatteet kaappeihin kun ne käydään sieltä kuitenkin repimässä alas.

Mullaki ärsyttää monesti noi samat asiat, mutta tohon siivoukseen löysin jo apua, nimittäin palkkasin siivoojan joka käy joka toinen viikko ja ei muuten tule kalliiksikaan kotitalousvähen.jälkeen ja säästää niitä hermoja!!

:D
Kuulostaa mun maanantailta. Otin kunnon pultit, kun mies tuli töistä vihdoin kotiin ja heitti kaikki likaiset työkamansa keskelleä vastapestyä keittiönlattiaa... Lapsetkin tuli kattoon huoneistaan ja totesivat, että taitavat jatkossa laittaa vaatteet naulokkaan ettei äiti enää noin pahasti kilahtais :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja optimisti:
Se on hyvä että osaa purkaa, kun ärsyttää! Seki helpottaa jo, kun saa purkaa jollekin!

Kiitos tästä :)

Joo. ei tuu menkkoja, olen raskaana :D

Ja kuten sanottu, ei ne asiat ole aina noin mustavalkoisia, tänään vaan tuntuu siltä. Pääasiassa nuo kyllä käyttäytyy ihan hyvin :)

Ja mulla on mulla. Repikää siitä. Jos ette ymmärrä ni olkaa ymmärtämättä.

Mieli parani jo vähäsen kun anoppi soitti ja kutsui syömään =)

Yhteistyössä