Mulla alkaa paino nousemaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shaina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shaina

Vieras
..en millään pysy ruodussa sen 1500 kcal/päivässä kans!! Aina menee yli. Ja lähes joka kerta jonkin makean välipalan muodossa! Eilenkin piti(?) leipoa mokkaruutuja, kun halusin yllättää miehen. No eihän niistä voi itsekään näppejään pitää erossa ja tuli pari palaa syötyä. Ja saman tien kalorisaldo nousi lähes 500 kcal plussalle!!! Pitää alkaa leipomaan jotain vesikeksejä, eikä tuollaisia herkkupommeja... :ashamed:

Noh, painoni pyörii nyt tuossa 65-65,4kg lähettyvillä, mutta kuitenkin noususuunnassa. Ehdoton raja itselleni on 66kg, mutta en haluais päästää.

Tsempatkaa nyt yhtä tomppelia, että jaksais! Niin, eihän se laihdutus ollut niin vaikeeta vaan tää painonHALLINTA!

Sun pitää luvata itsellesi jokin ihana hemmottelu juttu kunhan olet laihtunut, jokin vaate(tms.) josta olet unelmoinut pitkään.. Itse aion ostaa itselleni sika kalliin juhla puvun ja avokkaat heti kun makkarat ovat hävinneet vyötäisiltä... Antaa potkua kummasti. Ja laita sen hemmottelujuttusi kuva näkyville esim. jääkaapin oveen.. Hillitsee kovasti.. :saint:

Mutta tsemppiä kovasti tähän laihdutukseen, mulla ollut tän vuoden aikana muutama takapakki, mutta 10 kg pudonnut. Vielä tuo 10 kg ja oon tyytyväinen...

No kuule Shaina täällä ollaan ihan samassa veneessä! Painoa tippunut tytön syntymän jälkeen n. 15kg ja tällä hetkellä painan myös n. 65 kg.
Pitäis vielä tuo 5 kg sulattaa pois mutta miks kaikki maistuu vaan niiiiiin hyvälle!!!
Pisteitä lasken ja joka päivä menee yli...
Paino käväisi kuukaus sitten 62,8 mutta sitten napsahti joku päässä että taas saa syödä ja tässä tulos!
Kahvin kanssa just vetelin 8 pisteellä mansikkajädee ja kyllä kaduttaa!!!!!
Että tsemppiä vaan! Et ole yksin... :hug:

Joo, mulla ois tänään ollut oikein hieno päivä ruokailun osalta muuten, mutta söin pari suklaapatukkaa ja se oli sillä selvä. Hitto että se fazerin uusi Maya-patukka on ihanaa!! Se chilin maku kun jää suuhun hetkeksi.. nami.. ei pitäis tommosia olla markkinoilla!

Mutta, huomenna sit taas. Tän päivän saldo silti alle 2000 kcal. Ja se mun paino oli tänä aamuna 65,8 että uhkaavasti toi 66 lähenee. Tällä itsekurilla ei ihmekään. Miten minusta on tämmöinen sokerihiiri tullut, emmie ennen laihduttamista ollut?!

Sama mulla ,olin ennen joulua 71kg ja olin välillä jopa 62.5 kg mut nyt taas puntari näyttää 66kg...mut en voi syyttää ku ittiäni... :( nykkin mul on täs edes suklaata jota popsin... :( tsempataan toisia, 3-5 kg pitäis saada pois ennen kesää ja uutta vauvaa... =)

Yhteistyössä