Mulan

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hei!! Mitä kuuluu? Nyt on taiteiden yön alku tosissaan! Itellä on ollut tarkoitus mennä useasti, mut en ikinä muista varata vapaapäivää. Äsh. Taas yksi vuosi ohi. Kerro sit, millaista oli.

Kuis sun muksu voi?
Hmm good guestion 😁 mut siis paljon parempii päivii ollu ja oon ittekseni voinut nauraa ja ollu välillä tosi onnellinen. Tyttöö tuli kesän aikana nähtyy aika vähän ku ne oli maalla paljon ja sit menos kaikkialla. Toissa viikonloppuna oli mun luo käytiin raflas syömäs. Käytiin kattoo se piiretty leffa up sidown2 mikä kertoi tunteista ja joo jotku jutut nauratti mua ja kerran koin liikutustakin kun oli niin kaunis kohtaus😊 millos sä oot viimeks käynnyt elokuvissa? Ja minkä katsoit? Entäs milloin olet katsonut piirettyjä? Ja mikä on sun suosikki comic book? Kyl se mulle on aku ankka ne vanhat taskarit.
Itel lähteny 9 viikos 13kiloo ja olo siltinkin osin parempi viel pitäis läskii tiristää pois.

vierailija
Hmm good guestion mut siis paljon parempii päivii ollu ja oon ittekseni voinut nauraa ja ollu välillä tosi onnellinen. Tyttöö tuli kesän aikana nähtyy aika vähän ku ne oli maalla paljon ja sit menos kaikkialla. Toissa viikonloppuna oli mun luo käytiin raflas syömäs. Käytiin kattoo se piiretty leffa up sidown2 mikä kertoi tunteista ja joo jotku jutut nauratti mua ja kerran koin liikutustakin kun oli niin kaunis kohtaus millos sä oot viimeks käynnyt elokuvissa? Ja minkä katsoit? Entäs milloin olet katsonut piirettyjä? Ja mikä on sun suosikki comic book? Kyl se mulle on aku ankka ne vanhat taskarit.
Itel lähteny 9 viikos 13kiloo ja olo siltinkin osin parempi viel pitäis läskii tiristää pois.
Itse ilkimyksen kävin kattomassa kun se oli ekaa kertaa 3Dnä. Kauankohan siitä on aikaa.. useempi vuosi.
Luin uutta aku ankkaa muutama kuukausi sitten. Ei ole sama kuin ennen. Siitä puuttui jotain, mut en keksi, et mitä.
Kasvatin kynnet ja nyt on vaikee kirjottaa kännykällä. Pitäisi hankkia joku apuväline.

Itse ilkimyksen kävin kattomassa kun se oli ekaa kertaa 3Dnä. Kauankohan siitä on aikaa.. useempi vuosi.
Luin uutta aku ankkaa muutama kuukausi sitten. Ei ole sama kuin ennen. Siitä puuttui jotain, mut en keksi, et mitä.
Kasvatin kynnet ja nyt on vaikee kirjottaa kännykällä. Pitäisi hankkia joku apuväline.
Mitä tykkäsit 3d laseist? Ite kävin kattoo sen titanickin 25vuotis näytöksen ja en kyl pitäny niist laseist tuntuu et hirveen painaviks silmät muuttuu ja niitä ärsyttää ne lasit. Joten regular filmit mulle vain. Nyt oon sit elokuvissa nähnyt 4 kertaa titanicin sillonku tuli ni kolme kertaa ja nyt yks.
Värjäätkö kynsii usein ja jos värjäät ni mikä on sun lempiväri? Siis miksi kynsillä on hankala kirjoittaa? Joo ne vanhat akut jotenki sielukkaampia ja tarinan kertojat vaihtuneet. Jotenkin muutenkin tuntuu et nyky näytteliät on huonoi elokuvis verrattuna niihin jotka noin 50-90 vuotta. Sanos ykskin näytteliä uusista joka yltäis dicaprion. De niron n
Jack nicjolsonin tai al pacinon tai kate winsletin cate blanchetin ja jnee. Onko sulla lempi näytteliöitä? Ja onko uusissa joku hyvä?

Yhteistyössä