Hei!! Mitä kuuluu? Nyt on taiteiden yön alku tosissaan! Itellä on ollut tarkoitus mennä useasti, mut en ikinä muista varata vapaapäivää. Äsh. Taas yksi vuosi ohi. Kerro sit, millaista oli.Frendi pyys huomenna kattoo kansallismuseon eteen hitchkokin leffaa ni ehkä sinne sit tänään iisisti parin frendin kaa kahvilla
Sä se et muutu.matti nykäsen sanoin että "no p1lluhan se on mielessä mutta hypätään nyt ensin"
Samat nuhjuiset töksäykset vuosikymmenestä toiseen.Sä se et muutu.
Hmm good guestion mut siis paljon parempii päivii ollu ja oon ittekseni voinut nauraa ja ollu välillä tosi onnellinen. Tyttöö tuli kesän aikana nähtyy aika vähän ku ne oli maalla paljon ja sit menos kaikkialla. Toissa viikonloppuna oli mun luo käytiin raflas syömäs. Käytiin kattoo se piiretty leffa up sidown2 mikä kertoi tunteista ja joo jotku jutut nauratti mua ja kerran koin liikutustakin kun oli niin kaunis kohtaus millos sä oot viimeks käynnyt elokuvissa? Ja minkä katsoit? Entäs milloin olet katsonut piirettyjä? Ja mikä on sun suosikki comic book? Kyl se mulle on aku ankka ne vanhat taskarit.Hei!! Mitä kuuluu? Nyt on taiteiden yön alku tosissaan! Itellä on ollut tarkoitus mennä useasti, mut en ikinä muista varata vapaapäivää. Äsh. Taas yksi vuosi ohi. Kerro sit, millaista oli.
Kuis sun muksu voi?
FM:kö se siellä?Huhuu? Eikö täällä ole yhtään tuttua paikalla?
Itse ilkimyksen kävin kattomassa kun se oli ekaa kertaa 3Dnä. Kauankohan siitä on aikaa.. useempi vuosi.Hmm good guestion mut siis paljon parempii päivii ollu ja oon ittekseni voinut nauraa ja ollu välillä tosi onnellinen. Tyttöö tuli kesän aikana nähtyy aika vähän ku ne oli maalla paljon ja sit menos kaikkialla. Toissa viikonloppuna oli mun luo käytiin raflas syömäs. Käytiin kattoo se piiretty leffa up sidown2 mikä kertoi tunteista ja joo jotku jutut nauratti mua ja kerran koin liikutustakin kun oli niin kaunis kohtaus millos sä oot viimeks käynnyt elokuvissa? Ja minkä katsoit? Entäs milloin olet katsonut piirettyjä? Ja mikä on sun suosikki comic book? Kyl se mulle on aku ankka ne vanhat taskarit.
Itel lähteny 9 viikos 13kiloo ja olo siltinkin osin parempi viel pitäis läskii tiristää pois.
Minäpä minä.FM:kö se siellä?
se taitaa olla alepan identtinen kaksossisko?FM:kö se siellä?
Mitä tykkäsit 3d laseist? Ite kävin kattoo sen titanickin 25vuotis näytöksen ja en kyl pitäny niist laseist tuntuu et hirveen painaviks silmät muuttuu ja niitä ärsyttää ne lasit. Joten regular filmit mulle vain. Nyt oon sit elokuvissa nähnyt 4 kertaa titanicin sillonku tuli ni kolme kertaa ja nyt yks.Itse ilkimyksen kävin kattomassa kun se oli ekaa kertaa 3Dnä. Kauankohan siitä on aikaa.. useempi vuosi.
Luin uutta aku ankkaa muutama kuukausi sitten. Ei ole sama kuin ennen. Siitä puuttui jotain, mut en keksi, et mitä.
Kasvatin kynnet ja nyt on vaikee kirjottaa kännykällä. Pitäisi hankkia joku apuväline.
Mitä sulle kuuluupi?Minäpä minä.
Mitä sulle kuuluupi?
Hienoa, palstan aasialaistaistelija palaa ruotuun! Parhaimmillaan tulta ja tappuraa.Minäpä minä.
Mäkin oon tulta ja tappuraa, ja sellaista tupruaa helmojenikin alta!Hienoa, palstan aasialaistaistelija palaa ruotuun! Parhaimmillaan tulta ja tappuraa.
Kuka on alepa? Joku tanssityttökö?se taitaa olla alepan identtinen kaksossisko?
Hyvää, kiitos kysymmästä. Aika menee nopeesti kun vanhenee.Mitä sulle kuuluupi?
Tulin juu vilkaisemaan, että mikä meno maailmalla. Ei ole palstan jutut juuri muuttuneet. Vissiin kesätauolla ihmiset vielä.Hienoa, palstan aasialaistaistelija palaa ruotuun! Parhaimmillaan tulta ja tappuraa.
Juu, vuodet hujahtaa nopsaan.Hyvää, kiitos kysymmästä. Aika menee nopeesti kun vanhenee.
Echo, ihan noin rehellinen ei tarvitsisi olla...Mäkin oon tulta ja tappuraa, ja sellaista tupruaa helmojenikin alta!
Kyllä, Hakaniemen humppatytöistä.Kuka on alepa? Joku tanssityttökö?
Itsees se ei ole auttanu yhtikäs ni ei kukaan viitsi yrittääkään samaa tehotontaSamat nuhjuiset töksäykset vuosikymmenestä toiseen.
Suosittelen myös hänelle ilmaista nettiterapiaa. Ohje löytyy Kauneus ja terveys-lehti sivu 62:lla.
Aika menee aika nopeesti, tosin yhtä nopeasti meillä kaikillaHyvää, kiitos kysymmästä. Aika menee nopeesti kun vanhenee.