Mul on LOMA...kiitos parhaalle ystävälleni =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitollinen

Vieras
TYttäreni siis halus välttämättä jo tänään siskolleni vaikka piti vasta huomen illal sinne mennä kun itse olen to ja pe töissä..no siskollani ei ollu mitää sitä vastaan joten lapseni lähti sit sinne...koiramme ollu hoidossa parhaan ystäväni luona eilisestä kun sillä juoksu enkä voinu ottaa sitä mukaan mun äitille jolla leikkaamaton yliviriili poikakoira...kysyin sit kaveriltani josko voisi tuoda koiran mul huomen ku tänään kotiudun niin myöhään,kerroin samalla että lapseni lähti kyläilee...kaverinipa sitten kysy et koska laps kotiutuu ja sanoin et pe...siihen kaverini että sovitaan että koira on täällä perjantaihin asti,saat vähän lomailla!!!Pikkasen iso kiitos kaverilleni...täällä me nyt kissojen kanssa sit nautitaa hiljasuudesta..on kyl vähä turhan hiljasta..osaako sitä ees olla ku kukaan ei esim huomen aamul vaadi aamupissal tai et sais aamupalaa...apua!

Mäkin tahon tollasen ystävän.

Toi on outo tunne ku ei koirakaa ole kotona. Just toi että ei tarvi illalla mennä ulos eikä aamullakaa. Mut siitä osaa nauttia kun se on niin harvinaista. Meillä sitä ei oo tapahtunu ku sillon jos on oltu silleen reissussa ettei koira oo mukana. Mut ei vuosiin silleen että oisin ollu kotona ihan yksin, ilman ketään elävää.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Mäkin tahon tollasen ystävän.

Toi on outo tunne ku ei koirakaa ole kotona. Just toi että ei tarvi illalla mennä ulos eikä aamullakaa. Mut siitä osaa nauttia kun se on niin harvinaista. Meillä sitä ei oo tapahtunu ku sillon jos on oltu silleen reissussa ettei koira oo mukana. Mut ei vuosiin silleen että oisin ollu kotona ihan yksin, ilman ketään elävää.

juu,torstai aamuna sen viimestään tajuun kunnolla kun saan aamulla rauhas juoda aamukahvini ja lähteä vaan töihin..ilman mitää ylimääräsiä velvotteita =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:
Mulla on kanssa tuollanen ystävä, harmi vaan että se ei voi ottaa meidän koiraa hoitoon mutta lapsen kylläkin. Koiralle pitää sitten aina keksiä hoitaja mutta onneksi se ei tarvii sitä kamalasti.

harvemmin meilkää koira tarvii hoitajaa..ei kyl lapsikaan.Nyt ton juoksun takia oli pakkorako..soitin kaikki lähialueen koirahoitolatkin läpi vaan todetakseni että ne on täynnä...
harmi et mä en voi niiden koiraa ottaa hoitoon ku tarvitsee(asutaan kerrostalossa,koira ei sisäsiisti,meil kissoja jne)mut onneksi voin auttaa lastenhoidossa =) Ja koiraakin voin hoitaa jos lähtevät reissuun,saan heidän toisen autonsa käyttöön ja tästä ei aja kuin 5 minuuttia heille...

Alkuperäinen kirjoittaja kiitollinen:
TYttäreni siis halus välttämättä jo tänään siskolleni vaikka piti vasta huomen illal sinne mennä kun itse olen to ja pe töissä..no siskollani ei ollu mitää sitä vastaan joten lapseni lähti sit sinne...koiramme ollu hoidossa parhaan ystäväni luona eilisestä kun sillä juoksu enkä voinu ottaa sitä mukaan mun äitille jolla leikkaamaton yliviriili poikakoira...kysyin sit kaveriltani josko voisi tuoda koiran mul huomen ku tänään kotiudun niin myöhään,kerroin samalla että lapseni lähti kyläilee...kaverinipa sitten kysy et koska laps kotiutuu ja sanoin et pe...siihen kaverini että sovitaan että koira on täällä perjantaihin asti,saat vähän lomailla!!!Pikkasen iso kiitos kaverilleni...täällä me nyt kissojen kanssa sit nautitaa hiljasuudesta..on kyl vähä turhan hiljasta..osaako sitä ees olla ku kukaan ei esim huomen aamul vaadi aamupissal tai et sais aamupalaa...apua!

lainaisikko tuota kaveria yheksi illaksi ja yöksi? tarttisin vähän vapaata... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitollinen:

lainaisikko tuota kaveria yheksi illaksi ja yöksi? tarttisin vähän vapaata... :whistle:

hmm...täytyy miettiä..heh..ehkäpä joo-o =) tai sitte en...

Uusimmat

Yhteistyössä