mul on 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehkeys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla myös 4 lasta ja ikää 34, tosin kesällä tulee vuosi lisää. Minkä ikäsenä sait ekasi? Minä olin 25, lapset ei siis ole kovin tiheään tahtiin syntyneet, nuorin kun syntyi -03. Mutta ihanaa kun on tällainen katras tässä ilona ja välillä riesana.

Minä 37v äitinä kolmelle: tytär 17 tänä vuonna, poika 10v ja pikku enkeli 10kk :heart: Joskus ajattelen et olis niin kiva kun heistä olisi seuraa toisilleen eli olisivat pienemmin välein syntyneet, mutta toisaalta isommista on hurjasti iloa pienimmälle kun jaksavat sylitellä, sekä äidille kun uskaltaa antaa vaikka ulkoilemaan tai leffan ajaksi jättää hoitoon =) Siis 17 täyttävälle =) Eikä enää minkäänlaista sisaruskateutta kun ovat kaikki vuorollaan saaneet olla ainoita pikkuisia niin pitkään :heart: :heart: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 14:42 mamma-72 kirjoitti:
Onks tää joku skaba? ;)

Mulla ei oo kuin kolme ja ikää jo 32v. Tämä riittää.

Sitä mäkin mietin, et onks tää kilpailu kuinka monta ehdit mahdollisimman lyhyes ajas hankkimaan :/ Itse 32v. ja 2 lasta, enempää ei tule.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2005 klo 11:29 Augustina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2005 klo 14:42 mamma-72 kirjoitti:
Onks tää joku skaba? ;)

Mulla ei oo kuin kolme ja ikää jo 32v. Tämä riittää.

Sitä mäkin mietin, et onks tää kilpailu kuinka monta ehdit mahdollisimman lyhyes ajas hankkimaan :/ Itse 32v. ja 2 lasta, enempää ei tule.

Ei lasten teko ole kilpailulaji! Se on jokaisen perheen oma valinta. Meillä on 7 lasta ja niitä saisi tehdä vielä ainakin 10 lisää, jos meinaa kilpailemaan alkaa ja vielä pärjätä! ;) LIsääntykää ja täyttäkää maa, mutta ei kenenkään yksin sitä tarvitse tehdä! =)
Olkaa onnellisia ja nauttikaa jokaisesta lapsesta, oli niitä yksi tai kymmenen!

Meillä on 5 lasta ja ikää mulla on 34v. Esikoinen täytti tammikuussa 12v ja nuorin täyttää kesäkuussa 3v ja siltä väliltä löytyy vielä 9v, 7v ja 5v. Neljä poikaa ja yksi tyttö :heart:

Yhteistyössä