mul alkais kotihoidontuki maaliskuussa, mut aion jäädä työttömäks mieluummin

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
no oon ennenkin ollu työttömänä puolisen vuotta ilman mitään painostuksia töihin menosta, et ei ainakaan tuolloin tullut mitään työ kutsuja mihinkään
No noin kaveriniki kuvitteli vaan muutaman viikon kerkes olla,ja eiku töihin

vieras
no oon ennenkin ollu työttömänä puolisen vuotta ilman mitään painostuksia töihin menosta, et ei ainakaan tuolloin tullut mitään työ kutsuja mihinkään
Käytännöt on pitkälti muuttuneet ympäri Suomea ja töitä saatetaan osoittaa jopa jo ensimmäisellä käynnillä, ainakin tämä on suositus.

työttömänä saa kelalta parempaa rahaa, ja silti muksut voi olla kotona, toki en kauaa aio näin olla muutamia kuukausia
Joo miekään en jäänyt kotihoidontuelle..voisin olla ikuisuuden työttömänä kun ei täällä ole mun alan töitä....mutta tänään just meni hyvä työtilaisuus ja v*tuttaa niin maan perkeleesti!

näin
Näin ajattelin minäkin, mutta työkkäripä yllätti ja tarjosi minulle pari kuukautta kestävän työn, josta en karenssin pelossa voinut kieltäytyä. Lapsille sitten pikapikaa etsimään hoitopaikkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Onko oikeesti näin,että saa enemmän rahaa työttömänä? :eek:
Jos kuuluu liittoon ja ollut töissä ennen lapsia.
saa muutenkin
Riippuu puolison tuloista.Aika alhaiset rajat on.Saattaa jäädä nollatuloille...
joo näin on. mun piti mennä takas kh-tuelle ku muutettii miehen kans yhtee, oisin saanu korvauksia huimat 60 ? kuussa :kieh:

Yhteistyössä