työttömänä saa kelalta parempaa rahaa, ja silti muksut voi olla kotona, toki en kauaa aio näin olla muutamia kuukausia
No noin kaveriniki kuvitteli vaan muutaman viikon kerkes olla,ja eiku töihinAlkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no oon ennenkin ollu työttömänä puolisen vuotta ilman mitään painostuksia töihin menosta, et ei ainakaan tuolloin tullut mitään työ kutsuja mihinkään
Jos kuuluu liittoon ja ollut töissä ennen lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onko oikeesti näin,että saa enemmän rahaa työttömänä?
jep...Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onko oikeesti näin,että saa enemmän rahaa työttömänä?
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onko oikeesti näin,että saa enemmän rahaa työttömänä?
saa muutenkinAlkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Jos kuuluu liittoon ja ollut töissä ennen lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onko oikeesti näin,että saa enemmän rahaa työttömänä?
Käytännöt on pitkälti muuttuneet ympäri Suomea ja töitä saatetaan osoittaa jopa jo ensimmäisellä käynnillä, ainakin tämä on suositus.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:no oon ennenkin ollu työttömänä puolisen vuotta ilman mitään painostuksia töihin menosta, et ei ainakaan tuolloin tullut mitään työ kutsuja mihinkään
Joo miekään en jäänyt kotihoidontuelle..voisin olla ikuisuuden työttömänä kun ei täällä ole mun alan töitä....mutta tänään just meni hyvä työtilaisuus ja v*tuttaa niin maan perkeleesti!Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:työttömänä saa kelalta parempaa rahaa, ja silti muksut voi olla kotona, toki en kauaa aio näin olla muutamia kuukausia
on,ja reilusti!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös perus työttömyyskorvauskin oo suurempi ku khh..?
Riippuu puolison tuloista.Aika alhaiset rajat on.Saattaa jäädä nollatuloille...Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:saa muutenkinAlkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Jos kuuluu liittoon ja ollut töissä ennen lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onko oikeesti näin,että saa enemmän rahaa työttömänä?
puolison tulot vaikuttaa sitte siihen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:en kuulu siis liittoon, et ihan kelan rahoista puhun
Voiko työttömyyskorvausta ja kodinhoitohuonetta (=khh...) verrata?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös perus työttömyyskorvauskin oo suurempi ku khh..?
joo näin on. mun piti mennä takas kh-tuelle ku muutettii miehen kans yhtee, oisin saanu korvauksia huimat 60 ? kuussa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Riippuu puolison tuloista.Aika alhaiset rajat on.Saattaa jäädä nollatuloille...Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:saa muutenkinAlkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Jos kuuluu liittoon ja ollut töissä ennen lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Onko oikeesti näin,että saa enemmän rahaa työttömänä?
Edelleen siis riippuu miehen tuloista.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Voiko työttömyyskorvausta ja kodinhoitohuonetta (=khh...) verrata?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikös perus työttömyyskorvauskin oo suurempi ku khh..?