H
helvetin mies!
Vieras
Meillä on mies nyt justiinsa kaverinsa polttareissa. Meillä on mennyt aika huonosti suhteessa, ei kuitenkaan ihan katastrofi oo ollut tilanne. Ajattelin sitten yllättää miehen ja siivota koko talon lattiasta kattoon. Aloitin keittiöstä ja sain huomata, että mies oli sit mennyt juomaan itsekseen TAAS mun hienommat alkoholit! :kieh: Oon siis jotain harvinaisempia pulloja kerännyt ja ajatellut, että esim. korkataan ne joskus kun on vaikka aihetta vähän enemmän juhlaan. Huomasin sit nyt siivotessa, että mies on ne tyhjentänyt itsekseen ja SALAA!!! Tekee siis tosi usein tota, että juo salaa. Ei esim. koskaan ota illalla edes yhtä saunakaljaa meidän nähden, mutta jos herään yöllä, saatan huomata miehen olevan umpihumalassa. Tästä on puhuttu monet, monet kerrat, mutta mikään ei tunnu menevän ton miehen kaaliin! Löydän myös tosi usein meiltä piilotettuja tyhjiä tölkkejä millon mistäkin!
Kertokaa ettei tämä nyt ole normaalia käytöstä, ei kai teidän muiden miehet juo salaa keskellä yötä?? Ja vielä sellaisia juomia, joihin on erikseen kielletty koskemasta! On myös hiljan jäänyt kiinni seuran hausta netistä ja siitä, että on varastanut rahaa mun säästöistä.
Meillä on siis muuten yhteiset rahat, mutta yleensä itse säästän jotain erikoistilaisuuksia varten kun ei muuten tunnu jäävän tilille. Mies on siis näitä säästössä olevia rahoja mennyt omin lupinensa ottamaan. Ja en siis säästä rahaa itseäni varten vaan yhteisiin juttuihin.
Voitte arvata, että mua nyt VITUTTAA!! Tiedä enää mitä tässä tekis..
Kertokaa ettei tämä nyt ole normaalia käytöstä, ei kai teidän muiden miehet juo salaa keskellä yötä?? Ja vielä sellaisia juomia, joihin on erikseen kielletty koskemasta! On myös hiljan jäänyt kiinni seuran hausta netistä ja siitä, että on varastanut rahaa mun säästöistä.
Meillä on siis muuten yhteiset rahat, mutta yleensä itse säästän jotain erikoistilaisuuksia varten kun ei muuten tunnu jäävän tilille. Mies on siis näitä säästössä olevia rahoja mennyt omin lupinensa ottamaan. Ja en siis säästä rahaa itseäni varten vaan yhteisiin juttuihin.
Voitte arvata, että mua nyt VITUTTAA!! Tiedä enää mitä tässä tekis..