Mukavaa pääsiäistä vaan taas saatana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvetin mies!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helvetin mies!

Vieras
Meillä on mies nyt justiinsa kaverinsa polttareissa. Meillä on mennyt aika huonosti suhteessa, ei kuitenkaan ihan katastrofi oo ollut tilanne. Ajattelin sitten yllättää miehen ja siivota koko talon lattiasta kattoon. Aloitin keittiöstä ja sain huomata, että mies oli sit mennyt juomaan itsekseen TAAS mun hienommat alkoholit! :kieh: Oon siis jotain harvinaisempia pulloja kerännyt ja ajatellut, että esim. korkataan ne joskus kun on vaikka aihetta vähän enemmän juhlaan. Huomasin sit nyt siivotessa, että mies on ne tyhjentänyt itsekseen ja SALAA!!! Tekee siis tosi usein tota, että juo salaa. Ei esim. koskaan ota illalla edes yhtä saunakaljaa meidän nähden, mutta jos herään yöllä, saatan huomata miehen olevan umpihumalassa. Tästä on puhuttu monet, monet kerrat, mutta mikään ei tunnu menevän ton miehen kaaliin! Löydän myös tosi usein meiltä piilotettuja tyhjiä tölkkejä millon mistäkin!

Kertokaa ettei tämä nyt ole normaalia käytöstä, ei kai teidän muiden miehet juo salaa keskellä yötä?? Ja vielä sellaisia juomia, joihin on erikseen kielletty koskemasta! On myös hiljan jäänyt kiinni seuran hausta netistä ja siitä, että on varastanut rahaa mun säästöistä.

Meillä on siis muuten yhteiset rahat, mutta yleensä itse säästän jotain erikoistilaisuuksia varten kun ei muuten tunnu jäävän tilille. Mies on siis näitä säästössä olevia rahoja mennyt omin lupinensa ottamaan. Ja en siis säästä rahaa itseäni varten vaan yhteisiin juttuihin.

Voitte arvata, että mua nyt VITUTTAA!! Tiedä enää mitä tässä tekis..

Kyllä sä tiedät kertomattakin ettei tommonen ole normaalia käytöstä.
Alkoholi/mielenterveysongelmat ovat kyllä niitä pahimpia vitsauksia, koita hankkiutua eroon kun vielä voit.

[QUOTE="vieras";26026557]Kyllä sä tiedät kertomattakin ettei tommonen ole normaalia käytöstä.
Alkoholi/mielenterveysongelmat ovat kyllä niitä pahimpia vitsauksia, koita hankkiutua eroon kun vielä voit.[/QUOTE]

Tietenkin voit yrittää auttaa miestäsi ensin, mutta kyllä siinä voi käydä niin kuin Salkkareissa Sepolle...

Vaadi, että jompi kumpi lähtee; joko mies hoitoon tai sitten sinä omillesi. Ja potku persauksille vaan, jos ei sekään mene jakeluun. Tiedät varmaan itsekin, ettei se ainakaan jatkossa parane, vaan päinvastoin, jos et "kovalla kädellä" puutu tuohin. Tai jos haluat tuollasen kuvatuksen kanssa elään, niin toki se on sun valintasi, mutta mä en sietäs tuollasta - etenkin jos asiasta on jo keskusteltu, eikä mene edelleenkään jakeluun...

Ei se lähteminen oo niin helpppoa, mutta eipä tässä kai muukaan auta. Alkoholistia en miehekseni halua ja ei kai tuolta ongelmalta voi enää silmiään sulkea. Sääliksi käy lapsia, kun heillä menee koko elämä uusiksi tämän takia..

Jos ei voi toiseen luottaa, ei ole kyllä mitään jäljellä :(.

Mun mies ei juo salaa, ottaa sen minkä ottaa ihan vapaasti. Ja ongelma alkon suhteen on lähinnä se, että ne joskus ostetut pullot menevät vanhaksi :D. No ok, mies joskus tuo itselleen jotain mieleisiään oluita mutta jos nyt pari pulloa menee kerta pariin kuukauteen, on se mun mielestä vähän. Itse saatan juoda siiderin jos siltä tuntuu, useimmiten vaan kun olen pari ploa siideriä kaappiin hankkinut, ei teekään mieli ;).

Mutta rahan häviämistä en sietäisi, en yhtään :(.

Voi veljet. Ei ole normaalia juoda yöllä salaa. Kyllä meilläkin mies saattaa välillä ottaa lasin-kaksi viskiä jos jää tietokoneelle istumaan kun menen nukkumaan mutta ei peittele sitä lainkaan, eikä ole missään nimessä syytäkään. Erikoiselta tuntuu kyllä sekin, että jotain juomia ei saa juoda. Teen tässä nyt rohkean olettamuksen, että mistään 1979 Petruksesta ei kuitenkaan ole kyse.

[QUOTE="vieras";26027065]Voi veljet. Ei ole normaalia juoda yöllä salaa. Kyllä meilläkin mies saattaa välillä ottaa lasin-kaksi viskiä jos jää tietokoneelle istumaan kun menen nukkumaan mutta ei peittele sitä lainkaan, eikä ole missään nimessä syytäkään. Erikoiselta tuntuu kyllä sekin, että jotain juomia ei saa juoda. Teen tässä nyt rohkean olettamuksen, että mistään 1979 Petruksesta ei kuitenkaan ole kyse.[/QUOTE]

Joo, ei ole kyse mainitsemastasi juomasta, mutta esim. toin hienon pullon kuohuvaa ulkomailta matkamuistoksi itselleni. Olisin halunnut pullon säilyttää, sillä oli hieno takkikin. Tänään sit huomasin siivotessa, että mies oli vaihtanut sinne takin sisään jonkun halpisvalkoviinipullon ja senkin tyhjänä! Tämä hieman kalliimpi kuohuva on nautittu minulta salassa. Ja kun mies ei oikeestaan edes tykkää kuin kaljasta, niin miksi on pakko juoda kaikki mun erikoisemmat pullot? Tiedän ettei niitä ainakaan minkään makunautinnon takia ole juonut..

Yhteistyössä