Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:voi jessus ihanat kuvat..kyllä taas alka mieli tehdä tallihommiin ja kesälaitumien laittoon pelloille tälläsillä ilmoilla..
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:voi jessus ihanat kuvat..kyllä taas alka mieli tehdä tallihommiin ja kesälaitumien laittoon pelloille tälläsillä ilmoilla..
Tän kun olisin tiennyt, niin olisit ihan vapaasti saanut tulla. Tonne mä kiskoin noita sähkölankoja ja hakkasin tolppia 38 asteen kuumeessa...
Mutta nyt jo vähän parempi, ja vihdoin siis sinne pihalle =)
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:voi jessus ihanat kuvat..kyllä taas alka mieli tehdä tallihommiin ja kesälaitumien laittoon pelloille tälläsillä ilmoilla..
Tän kun olisin tiennyt, niin olisit ihan vapaasti saanut tulla. Tonne mä kiskoin noita sähkölankoja ja hakkasin tolppia 38 asteen kuumeessa...
voi hitto! oiskin kuule tullutkin..oli varmaan kiva puolikuntosena, sekun vie aikaa..no saapahan siel pellol ainakin rusketusta jos ei muuta..onkos ulla monta hevosta?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:voi jessus ihanat kuvat..kyllä taas alka mieli tehdä tallihommiin ja kesälaitumien laittoon pelloille tälläsillä ilmoilla..
voi hitto! oiskin kuule tullutkin..oli varmaan kiva puolikuntosena, sekun vie aikaa..no saapahan siel pellol ainakin rusketusta jos ei muuta..onkos ulla monta hevosta?
Mulla on yksi hevonen (ei kumpikaan noista), ja sitten meillä majailee nuo kaksi, toinen on meidän 5v. tytön poni ja toinen sitten yhden naapurin, on meillä siis vuokrapaikalla. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä tuun teille :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä tuun teille :wave: :wave:
me tullaan yhres :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko se muuten totta, että hevoset nukkuu seisoaltaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ei-asiantuntija:Ihanat ! Mutta miksi hevosilla on kuolaimet laitumellakin ?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ei-asiantuntija:Ihanat ! Mutta miksi hevosilla on kuolaimet laitumellakin ?
Ne on riimut. Pitää ne olla jos meinaa ne hepokaanit saada poiskin sieltä laitumelta
Kuolaimia mä en ainakaan noilla hevosilla näe.