Mukava kohde elokuulla ja lähden kahden lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkalle mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkalle mieli

Vieras
Ei mitään hirveän kalliita kaukolomia ja suht. edullista, mutta ei se nyt niin tarkkaa ole rahan kanssa.
Olen matkustanut paljon, mutta en koskaan yksin/lapsen kanssa, joten EHDOTON kriteeri on se, että on helppo liikkua. Inhoan karttoja:)

Aikuinen+ syksyllä 6v täyttävä lapsi ja aika olisi elokuun alussa.

Olen miettinyt Kööpenhaminaa? Tai pakettilomaa esim. Kypros, Turkki tms..

Mun mielestä joku pakettimatka esim Kreikkaan tai Kyprokselle tai Turkkiin olis tosi hyvä. Kööpenhamina on jees kaupunkilomakohteena mut silti veikkaisin että muksu nauttis tosi paljon just tollasesta rantalomasta. Siellä ton ikäset saa AINA seuraa uima-altaalla muista suomalaismuksuista!

Köpis on kiva! Pakettimatkatkin ok.

Rakastan matkustelua. Matkailu avartaa ja lapsikin saa uusia kokemuksia. Kotona ehtii olla. Ei tosiaan tule mieleen olla koko lomaa suomessa.

Minä & lapset (tuolloin 5 v ja 7 v) viihdyttiin ihan hyvin Turkin Alanyassa viime elokuussa.

Oli kuuma. IHANAN kuuma mun mielestä. Ja helppo oli liikkua sekä kävellen että paikallisbussilla. Ja taksilla, ne ei edes maksaneet juuri mitään.

Muksut tykkäsi kaikenmaailman vesipuistoista, veneretkestä, törmäilyautoista yms. Oli siellä tivolikin mutta sinne emme ehtineet. Lapset rakastavat myös shoppailua (äitinsä geenit :heart: ) ja tekivät onneissaan vaate- ja leluostoksia. Lapsia lahjottiin joka kaupassa ja ravintolassa tikkarein yms.

Oli edullista. Ei tarvinnut yhtään miettiä että onko varaa nyt ostaa kaikkea tätä, syödä tuolla ja mennä tuonne, vaikka budjetti ei ollut suurensuuri.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmyrskäinen;26067114:
selittäkääs, miksi pitää lähteä hevonkuuseen hikoilemaan sen kerran, kun kotonakin tarkenee?

Suomessa voi olla tosi kylmä kesä ja jos haluaa mennä esimerkiksi Välimeren lomalle niin, ettei tarvitse palella, niin oikeastaan ainoat mahdollisuudet on kesä-syyskuu. Lokakuussa on jo paljon viileämpää ja toukokuussa taas merivesi on kohtuukylmää. Lisäksi useimmilla kesäloma on kesäaikaan, joten luonnollisesti silloin matkustetaan, kun on loma. Itse matkustaisin esimerkiksi Kreikkaan mieluummin kesälomalla kuin talvilomalla (jota useimmilla on vain viikko jos sitäkään).

Minäkin lähden ensi kuussa hikoilemaan yli 40 asteen lämpöön. =)

Yhteistyössä