Mukava ja pieni vaippa 11kg naperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaas

Vieras
Hei, kertokaapa mikä on hyvä kertakäyttövaippa 11kg lapselle? Olen käyttänyt Pampersin housuvaippoja (Easy up pants), mutta ne ovat hirveän ison oloiset. Pojan kävelykin näyttää ihan hassulta, kun vaippa "pakottaa" jalat niin kauas toisistaan. Onko mitään sellaisia vaippoja olemassa, jotka eivät pömpöttäisi kovin paljoa, mutta olisivat silti hyviä?

Alkuperäinen kirjoittaja kertokaas:
Hei, kertokaapa mikä on hyvä kertakäyttövaippa 11kg lapselle? Olen käyttänyt Pampersin housuvaippoja (Easy up pants), mutta ne ovat hirveän ison oloiset. Pojan kävelykin näyttää ihan hassulta, kun vaippa "pakottaa" jalat niin kauas toisistaan. Onko mitään sellaisia vaippoja olemassa, jotka eivät pömpöttäisi kovin paljoa, mutta olisivat silti hyviä?

mä kyl tykkään just noista easy upeista. Oon kokeillu pirkkaa ja dailyä ja muumia ja easy up voittaa ne kyl kybäl.

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:

mä kyl tykkään just noista easy upeista. Oon kokeillu pirkkaa ja dailyä ja muumia ja easy up voittaa ne kyl kybäl.

easy upit tipuu jalasta kun niihin hoikkasella lapsella tulee yhetki pissat..

Meilläkään ei oikein Pampersin housuvaipat toimi kun poika on aikas hoikka vyötäröinen. Ei pysy vaipat ylhäällä. Yöllä ei voi pitää, kun maha menee vähän sisään niin paita on edestä aivan märkä.
Liberon vaippoja pääasias käytetty. Nyt kun poika käyttää vaippaa enää vain öisin niin ollaan hommattu Pirkan vaippoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liberon housuvaiapt on hyviä. meillä tyttö painaa 11 kg ja käytetään niitä maxi plus housuvaippoja ja tykätty on kovasti =)

Mekin käytettiin aiemmin Liberoa, mutta jotenkin ne oli niin "muoviset". Pampersissa vyötärön osuus tuntuu mukavammalta.

Joittekin vauvojen kohdalla olen ihmetellyt, kun näyttää ettei niillä olisi vaippaa lainkaan. Vaippa ei siis ole näkynyt housujen alta samalla tavalla kuin meidän lapsella. En vaan ole kehdannut kysyä, mitä vaippamerkkiä ovat käyttäneet. Ihan vieraita kun ovat olleet...

Liberon housuvaipat on meillä todettu hyviksi. Nekin on jossain määrin 'isot', siis hieman paksumpi vaippa kuin esim. pampers active fit, mutta ei ainakaan meillä ole siitä ollut haittaa. Noissa pampersin housuvaipoissa on ihme muotoilu, on sieltä alhaalta niinkun iso möykky.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Liberon housuvaiapt on hyviä. meillä tyttö painaa 11 kg ja käytetään niitä maxi plus housuvaippoja ja tykätty on kovasti =)

Mekin käytettiin aiemmin Liberoa, mutta jotenkin ne oli niin "muoviset". Pampersissa vyötärön osuus tuntuu mukavammalta.

Joittekin vauvojen kohdalla olen ihmetellyt, kun näyttää ettei niillä olisi vaippaa lainkaan. Vaippa ei siis ole näkynyt housujen alta samalla tavalla kuin meidän lapsella. En vaan ole kehdannut kysyä, mitä vaippamerkkiä ovat käyttäneet. Ihan vieraita kun ovat olleet...

No pampers active fit on toooodella ohut vaippa, mutta meillä ärsytti ihoa. Niissä on semmonen myrkyn hajukin :(

Alkuperäinen kirjoittaja sleeping:

easy upit tipuu jalasta kun niihin hoikkasella lapsella tulee yhetki pissat..

meidän kuopuksella on tuota mahaa aika paljon, vaikka miinuskäyrällä meneekin. Aika harvoin kulkee pelkkä vaippa päällä, kun on niin innokas vaipan kaivelja :x Siksi ehkä meillä toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mun mielestä taas pampersin housuvaipat on aika kireitä vyötäröstä. Liberot ei ole yhtäänliian muovisia, ei tyttö ainakaan ole piitannut :)

Yhteistyössä