Mukava, ihana tytärpuoleni :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä ja puoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä ja puoli

Vieras
Olen kirjottanu tänne aiemminkin asiasta mutta nyt on taas pakko jakaa mukava hetki tytärpuoleni kanssa :)

Hänen pikkuveljensä, siis mun ja mieheni yhteinen lapsi täytti vuoden ja jouduin olemaan sen päivän töissä. Sanoin että juhlitaan sitten viikonloppuna pienimuotosesti pojan synttäriä. Mitä tekikään isosisko?

Ollessani töissä oli tullut syyslomallaan mopoilla kavereitten kanssa meille ja olivat leiponeet kakun! Vieläpä hedelmäsokerilla, jota oli ostanut kaupasta, on vissiin ottanut liian kirjaimellisesti puheeni siitä ettei noin pieni vielä kauheesti sokeria tarvisi :D Ihana tyttö.
Ja omilla rahoillaan oli ostanut unirättinallen pikkuveljelle :heart: Sanoi vielä että kyllä ekaa synttäriä pitää viettää oikeana päivänä.
Liikutuin kyyneliin tullessani pojan kanssa kotiin. Tytön isä on matkatyössä joten hän ei mukavaa hetkeä nähnyt, mutta kerroin kyllä puhelimessa. Hetkisen nieleskeli iskäkin. :')
Kyllä mulla on ihana uusioperhe :heart:

Yleensä se uusioperhe on sellainen, millaiset välit on uusioperheen vanhemmilla. Eli voit varmaankin onnitella myös itseäsi. Olet varmasti ihana uusioperheen äippä! Mutta siis aivan ihana on myös tyttö, taitaa olla pikkuveikka tosi rakas.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
voi kun ihana tyttö! Taitaa teidän uusperhe-elämä toimia hyvin :) Toivottovasti kerroit tytölle kuinka ihanasti oli tehty! :)

Kerroin kyllä, ja halasin. :heart:

Hauska oli myös se yksi poika joka tässä sinä päivänä myös oli, kiitin nuorisoa kuin kiva yllätys olikaan. Tuo varmaan 180-senttinen 16-vuotias nuorimies sanoi punastellen "noemmämitäätehnyvaanlikat" Mut hällä oli paita ihan vehnäjauhoissa ja tiskirätti kädessä kun tulin kotiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
voi kun ihana tyttö! Taitaa teidän uusperhe-elämä toimia hyvin :) Toivottovasti kerroit tytölle kuinka ihanasti oli tehty! :)

Kerroin kyllä, ja halasin. :heart:

Hauska oli myös se yksi poika joka tässä sinä päivänä myös oli, kiitin nuorisoa kuin kiva yllätys olikaan. Tuo varmaan 180-senttinen 16-vuotias nuorimies sanoi punastellen "noemmämitäätehnyvaanlikat" Mut hällä oli paita ihan vehnäjauhoissa ja tiskirätti kädessä kun tulin kotiin :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ompus:
Yleensä se uusioperhe on sellainen, millaiset välit on uusioperheen vanhemmilla. Eli voit varmaankin onnitella myös itseäsi. Olet varmasti ihana uusioperheen äippä! Mutta siis aivan ihana on myös tyttö, taitaa olla pikkuveikka tosi rakas.

On pieni veikka siskolle rakas :heart:
Tytön nettigalleriasivut on täynnä pikkuveljen kuvia. Ja kertomuksia siitä mitä ovat yhdessä puuhanneet.
Mukavaa kun tää tytön teini-ikäkin menee näin kivuttomasti. Mä olin aikanani paaaaaaljon kamalampi teini... en tosiaan olis mitään kakkuja leiponut joillekkin siskopuolille. Mutta meillä ei näitä "puolia" olekkaan, tyttö haluaa itse että ovat sisko ja veli. Se passaa kyllä mulle, ja sen takia meidän kotona on vain meidän lapsia. Riippumatta siitä ollaanko täällä kodissa vai toisessa kodissa. Mulla on kaksi lasta. :heart:

Yhteistyössä