Muita ympäriinsä pissailevia taaperoita?!

Meidän just kohta 2 vuotta täyttävä poitsu on jo jonkin aikaa hyvin pärjäillyt kotona ilman vaippaa ja käynyt tarpeen tullen potalla, mutta nyt hänellä on jo ku ihme vaihe ja pissaa pienen lirun ihan joka paikkaan... sohvalle, matolle ja kiipeää jopa nopeasti pöydälle vaan tehdäksen pienen lirun siihen :eek: :whistle:

Kielletään tietty mutta pojasta se on vaan tooosi hauskaa lirutella ympäriinsä. Mä laitoin tänäänkin sitten vaan vaipan ja selitin pojalle että pidetään sitten sitä jos ei ymmärrä että vain pottalla käydään asioilla. Eikä hän siihen vaippaan enää pissaa, mutta pysyy housut jalassa ja hädän tullen menee sitten pottalle, mut heti kun ottaa vaipan pois niin häneltä lähtee housutkin ja taas pissaillaan joka puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Se voi olla yksi uhman osoittamisen merkki.
Mä en tässä kohtaa koe sitä noin, enemmän tuntuu että se tutustumista omaan kehoon ja kokeilua. Hän kun pissailee esim. lelulaatikoihin eli ihan kuin kokeilisi erilaisia juttuja, mitä sen pippelin kanssa voi tehdä :whistle:

:wave: :wave: :wave:
täällä yks 1v8kk neiti-ihminen riisuu housut ja vaipan ja viilettää paljain pyllyin, liruttelee minne sattuu ja vieläpä saattaa lätöä siinä pissalammikossa ennenku ehtii rättiä hakea |O
potalla tykkää istuskella ja oon jopa seuraillu et millo vois pissa tulla ja laittanu potalle (joka muutenkin kulkee ympäri asuntoa).. mutta ei. neiti istuu, nousee, ottaa pari askelta ja liruttaa lattialle.

Yhteistyössä