:wave:
...mut taas iski into vaihtaa
... en tiiä vaihdanko. :| Aiemminkin into tullut mutta en oo vaihtanu.
...mut taas iski into vaihtaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Joo... Ammuntaa vuodesta 2003 =)
Pikkusen piti sitä "tuunata" tänä keväänä, kun tuon ukkelin karja (siis ne ihan ammuvat ammut) palkittiin, niin vaimostakin tuli sit Valionauta![]()
mikä vuos sä ilmestyitAlkuperäinen kirjoittaja maximillianna::wave: Vuodesta nakki ennen sotia.
koska sä oot alottanu ? Ainaki sä oot oot ollu palstalla vaikka kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie oon kahdesti vaihtanut... eli 3. nikki menossa :ashamed: , mutta palstaillut mie oon vuoden jos toisenkin![]()
Kerubi?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Hitto, koitin vaihtaa yhteen, oli varattu(=Evenstar, TSH:sta). Nyt mietin toista. Ehkä jokin enkeleihin liittyvä. Ideoita? :wave: :attn:
Aloitin silloin, kun meitin kuutonen oli 5kk... eli helmikuussa 2002 :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:koska sä oot alottanu ? Ainaki sä oot oot ollu palstalla vaikka kuinka kauanAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie oon kahdesti vaihtanut... eli 3. nikki menossa :ashamed: , mutta palstaillut mie oon vuoden jos toisenkin![]()
![]()
NääAlkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Kerubi?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Hitto, koitin vaihtaa yhteen, oli varattu(=Evenstar, TSH:sta). Nyt mietin toista. Ehkä jokin enkeleihin liittyvä. Ideoita? :wave: :attn:
Arkkienkeli Gabriel?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:NääAlkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Kerubi?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Hitto, koitin vaihtaa yhteen, oli varattu(=Evenstar, TSH:sta). Nyt mietin toista. Ehkä jokin enkeleihin liittyvä. Ideoita? :wave: :attn:, siitä tulee mieleen pieni ja pulska minisiipinen lapsienkeli. Haluan nikin loistavan uljautta ja voimaa
![]()
![]()
Jotain sinnepäin juu. Lisää saapi listata. Taidan mennä itekkin googlaan. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Arkkienkeli Gabriel?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:NääAlkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Kerubi?Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Hitto, koitin vaihtaa yhteen, oli varattu(=Evenstar, TSH:sta). Nyt mietin toista. Ehkä jokin enkeleihin liittyvä. Ideoita? :wave: :attn:, siitä tulee mieleen pieni ja pulska minisiipinen lapsienkeli. Haluan nikin loistavan uljautta ja voimaa
![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel