muita valvomassa ?

PikkuMyy81
Joo, täällä töissä taas!! Pitkään aikaan en olekaan ollut yövuorossa, kun viimeksi olin sairaslomalla. Mutta siis aamuun asti täällä lueskelen juttuja.
Hermot vaan menee ku on jotenkin hidas tää netti tai jotain. Ja sit ei antanut edes kirjautua ku heitti erroria pitkän "kelaamisen" jälkeen.

Niin ja ei minun edes pitänyt tänään olla yössä.. Kaksi yötä tein ennen tätä, eilen ajattelin, että nukun vain muutaman tunnin, että tämä yö on vapaa.. pyh.. mitään, kun soittivat voinko tulla töihin (olen keikkalainen).. Niinpä on viikonloppu menty kolmen valvotun yön ja muutaman tunnin päiväunilla.. Aamulla olisi 10 kouluun meno, mutta taitaa tämä rouva lintsata ;)

Minulla on vain kaksi valvottavaa.. Suurin osa meidän osaston hoitajista on muissa huoneissa kiertämässä ja valvoo käytäviä.. Mutta jonkun on istuttava koko yö tässäkin huoneessa.. Valvon monitoreita.. On hoidettavana pieni vauva ja sitten hieman vanhempi lapsonen.. Rauhallinen yö ollut tähän asti, vain muutama happivajelasku tullut :)

PikkuMyy81
Sairaalassa töissä. Viime yö oli selvästi kiireisempi, niin nyt ovat potilaat väsyneet ja nukkuvat. Ihanaa! Ja sitten on kaksi vapaata tiedossa. Nyt vaan odotan, että pääsis kotiin nukkumaan. Vielä 4 tuntia täällä!

Pikkumyy: Minullakin erilainen yö kun kaksi edellistä, kun istua nökötän vain yhdessä huoneessa ja on kone käytössä.. Mutta nyt aika matelee ja vauvakin alkaa tuossa päätä nostaa sängystä, jospa nukahtaisi takas, kun ei mene härnäämään..

Yhteistyössä